Uitgerekend April 2022

@Lewis; ik vind het heel lastig. Bij alles wat ik in m'n lijf voel denk ik weer na, of ben ik bang dat het mis gaat. Ik houd me daarom maar bezig met allerlei zaken zodat ik zo min mogelijk piekeren kan. Voor ons is dit ook ons eerste kindje, dus we hebben verder geen referentiekader hoe het wel zou kunnen gaan (voldragen zwangerschap).
1 juli was mijn eerste dag van laatste menstruatie, dus nu tussen de 4-5 weken. Denk dat dit de spannendste weken worden uit mijn leven, duurt nog wel even voor het 31e is. Volgens mijn eigen berekening tussen 5 en 15 april. 
Behalve hele pijnlijke borsten, vermoeidheid en af en toe een kramp of rugpijn gaat het prima. Voel me fantastisch verder. 
Hebben jullie al iemand in vertrouwen genomen? Wanneer vertellen jullie het aan de omgeving/mensen ide dichtbij je staan?

Ik ben ook nog heel ongerust en kan het niet geloven. Helemaal omdat ik amper klachten heb. Sochtends nu wat misselijk. Geen gevoelige borsten, al worden ze al wat voller. En mn stuitje is wat gevoelig
De zus van mn partner weet het. Verder nog niemand

@Aaapje
Gefeliciteerd!
Ik ook van de 3e, was een bewuste keuze maar had niet verwacht dat het zo snel ging! Vorige keer duurde het een aantal maanden en daarna nog een miskraam gehad. We hebben al 2 meisjes: 3 jaar en de jongste is nu 7 mnd. Ik ben net gestopt met borstvoeding, en was half juni voor t eerst ongesteld. Omdat de 2e x uitbleef heb ik getest, naar die was negatief. Zondag toch maar weer getest en die was positief!!

@lewis
De eerste dag van me laatste ongesteldheid was 1 juli, op 16 juli had ik me eerste positieve ovulatie test en op 1 augustus was me zwangerschaps test positief en die gaf aan dat ik tussen de 2&3 weken zwanger zou zijn. 

De klachten zijn niet heel heftig maar wel een vervelend gevoel. Fijn om te weten dat het erbij hoort voordat ik me ontzettend zorgen ga maken. Dit is ons eerste kindjes dus alles is zo nieuw voor ons.
@babydm, wij hebben allebei 1 iemand in vertrouwen genomen zodat we toch ons ei kwijt kunnen. Dit is bij mij me beste vriendin en bij me vriend zijn beste vriend. 
wij willen onze familie inlichten nadat we de eerste echo hebben gehad. 

@CharlieB
Wat toevallig! Bij ons ook 1 juli laatste ongesteldheid (1e dag), en op de 18e juli knaller van een positieve ovulatietest! Gaan we redelijk gelijk op, voor ons ook het eerste kindje.

@babydm, oh wat leuk! 
Het is zo ongelofelijk spannend allemaal en ondertussen moet het ook nogsteeds even landen ofzo het besef is er nog niet 100%
Hoe voel jij je ? Begin je al kwaaltjes te krijgen ? 

Zijn er dames die het fijn vinden om een whatsapp groepje te starten voor de mommy's to be in april ?
Kunnen we elkaar op de hoogte houden, ervaringen delen etc.. iets wat denk ik de meeste nog niet willen delen met hun omgeving maar dat we dan toch met elkaar kunnen bespreken. 

@CharlieB
Ik denk dat het besef nu pas een beetje begint te komen dat het echt zo is. Maar denk zodra we de echo hebben gehad dat het dan pas 'echt' - 'echt' is (dan klopt het hartje, dan heb je er een beeld bij) denk ik. Ik kan wel echt m'n geluk niet op, ben heel dankbaar. 
Ik ben meer vermoeid, plas mezelf onderuit (moet echt heel vaak naar het toilet), mijn borsten zijn wat zeurderig/pijnlijk en af en toe een krampje of steekje in m'n buik maar dat was het wel. Sinds vandaag ook wat lage rugpijn, maar mag echt niet klagen. 
Ik vind een whatsappgroepje wel gezellig! Kan ik het toch met iemand delen en we elkaar op de hoogte houden :) 

Terug
Bovenaan