Uitgerekend April 2022

@MvdF, dat heb ik ook! Ik leg/druk altijd mijn hand op mijn buik bij het niezen ? dan voel ik dat erna niet.

Oh jeetje beterschap! ♡

Bandenpijn herken ik meer als een soort van buikpijn die lijkt op een menstruatie. Althans van bij mijn dochter. Van dat niesen heb ik nog niet eerder meegemaakt. Misschien ook omdat ik nu 20x per dag nies ofzo.

Ja herkenbaar uit mijn vorige zwangerschap. Toen begon het rond een week of 17. Scherpe steken waar ik echt weer even half van dubbel klapte. Als ik te snel opstond of bij hoesten en niezen enzo. Dan moest ik weer even dubbel vouwen en opnieuw rustig uitvouwen, zoiets haha! Net of er iets onder in mn buik heel fel samentrok of tegenwerkte
De verloskundige noemde dat typische bandenpijn.

@sje ik heb een keer bij albelli foto's besteld. Opzich prima kwaliteit. Welk invulboek heb je? Ik zoek nog een leuke.

@mvdf pas had ik het ook een keertje ook die steek na een onverwachtse beweging. Is echt z'n gemene pijn?

@lewis kun je wel een beetje genieten van de vakantie? Ging het wandelen nog goed zonder rugzak?

Ik ga niks zeggen over dingen die je wel of niet mag doen in een zwangerschap? Na mijn achtbaan avontuur ben ik er nu ook achtergekomen dat je ineens geen garnalen en krab meer mag (en dat heb ik dus een paar keer op)? Is blijkbaar sindskort. #loedermoeder. Dus voordiegene die nu een 2e krijgen. Kijk soms ff of je iets wel of niet mag eten. Dat wordt ook geen garnalen sushi meer?

Gefeliciteerd Mylasan.

Ik ben weer op 5 april uitgerekend. Dat was mijn eigen berekening, maar ik was met de 8 weken echo vijf dagen teruggezet. Nu met de 12 weken echo weer terug uitgekomen op de oorspronkelijke datum. Alles zat erop en eraan. Vanmiddag bloedprikken voor de NIPT. Zou eigenlijk vanochtend al zijn maar de priklocatie waar ik was kan niet prikken voor de NIPT? Vind ik wel bijzonder, want zij doen toch niks anders dan bloed afnemen.. Maar gelukkig kon ik vanmiddag nog bij een andere locatie terecht. Ik ben er best zenuwachtig voor.

Inmiddels snap ik dat de NIPT een heel apart setje met stickers en buisjes is.
Hoe lang duurde het bij jullie voordat de uitslag hiervan er was?

Terug
Bovenaan