Uitgerekend April 2022

Ik ben gewoon even helemaal klaar met die kkkk misselijkheid. Inmiddels 12,5 week. En geen verbetering in zicht ? hoe lang nog?? Moest even klagen. Ben de hele dag slaperig en misselijk en elke beweging is zwaar. Sorry voor deze negatieve update. 
Mintie, ik had 'm geloof ik na 10 dagen. Ik duim voor je. 
Milu, de vakantie is leuk hoor. En het wandelen zonder rugzak is niet gelukt, want ik had er toch een op gedaan haha! Wel minder spullen erin. En we zouden enkel even naar een uitkijkpunt wandelen. Dat vond ik zo gaaf dat ik mn man overgehaald had om het hele rondje te doen van 8 km met flink wat op en neer. Waar im vandaag dan waarschijnlijk weer even voor betaal. Maar gister nemen ze me niet meer af. Lekker in het namiddagzonnetje tussen de vogels en libelles langs het meer en mooie uitzichten. Een dreumesje die helemaal in haar nopjes was in de draagzak met steeds weer een nieuwe schat uit de natuur. Heerlijk!

Ahh Lewis, leef met je mee! Ik nu (10wk) ook nog maar blijf mezelf vertellen dat dit vast de laatste week is ? Hopelijk kun je toch beetje genieten (zo klinkt het wel?)

Lewis, ik duim voor je dat het snel beter gaat. Geniet nog een beetje van de vakantie!

Mintie, bij ons kregen we al 7 dagen later de uitslag van de NIPT! Hopelijk duurt het niet te lang.

@mintie haha is wel iets meer dan een paar buisje bloed ja? moest je ook je betaling enz laten zien? Ik had hem best snel volgens mij, weet ik niet meer precies. Was in elk geval wel een gedoe om te prikken toen.

@lewis pff werken de pillen niet echt? Neem je er alleen 's avonds of ook 's morgens nog eentje? Fijn dat je van de week wel z'n mooie wandeling hebt kunnen doen waar je dan zo van hebt kunnen genieten. Dat zijn toch weer mooie puntjes ondanks de misselijkheid. Heerlijk om dan de dreumes zo te zien genieten?

Wij hadden de nipt uitslag in 3 dagen al! Was best uitzonderlijk wel. Ik had 7 buisjes bloed, tegelijk met de standaard waarde controle gepland dus dat was even schrikken toen alle buisjes werden klaargelegd. ?

Lewis, je hebt het wel te pakken met die misselijkheid! Bah. Ik duim voor je dat het snel weggaat.

Ik had ook gecombineerd met algemeen bloedbeeld en 7 buisjes! Schrok er ff van toen ze op tafel kwamen.. Maar als die naald er eenmaal inzit is een buisje meer of minder niet zo spannend. Ik had mezelf wel onwijs opgenaaid, terwijl het ontzettend meeviel allemaal. Ik moest idd ook de betaling laten zien. Vandaag was die staking bij universitaire ziekenhuizen, dus ik vrees dat er een dag bij is gekomen. Ik wil het graag voor het weekend maar die kans is klein. Als die uitslag er is gaan we het algemeen bekend maken.

Lewis, wat rot dat je je zo slecht blijft voelen. Gelukkig wel nog wat lichtpuntjes zo op vakantie.

Han, zo hou ik mezelf ook een beetje positief. Volgende week wordt het wel minder. 
Ik denk dat ik gewoon ff baal omdat ik zo vergelijk met de vorige zwangerschap. Daar werd het na 11/12 weken wel echt minder en was ik met 15 weken van de misselijkheid af. Het kan nu gewoon wat langer duren natuurlijk. Ik had zondag ook best een pittige wandeling gemaakt met veel bergje op en bergje af. Man wilde op het eind een "shortcut" die over de allerhoogste bleek te gaan. Ik genoot van de wandeling, maar ik was ook wel helemaal op. Stond bijna te spugen daarboven, en ik had echt pijn in mn bekken. Afgelopen twee dagen was ik erg misselijk weer dus. Maar vandaag voel ik mn bekken weer weinig, dus even niet te druk doen heeft geholpen. 
Ik slaap nu ook zoveel. Dreumes loopt om me heen te gillen en met speelgoed te gooien. Pappa erbij. En ik val gewoon in slaap. Mn man heeft er een filmpje van gemaakt ? Ik maak voor het eerst sinds de bevalling goede nachten en doe nog eens 3 dutjes overdag waar het gebeurt, in de auto, tijdens de film enzo, en nog zit ik overal en nergens te knikkebollen haha! Dit vind ik dan wel weer lekker en komisch. 
Nou ja. Volgende week ben ik minder misselijk, vast! Hoop ik. De pillen werken wel hoor, het houdt het spugen wel tegen. Maar het haalt gewoon niet alles weg. 
Genieten van mn vakantie doe ik zeker. Gisteren heb ik weer twee leuke dagjes bedacht, om mn zinnen weer even te verzetten en dat doet me veel goeds. Heb er zin in. Zaterdag weer terug naar het gewone leven. 
Nipt gaan we maandag of dinsdag prikken. Van de vorige keer weet ik dat het niet meer dan betalen en bloed prikken is. Ik vond het afwachten juist spannender. Hoop dat ik de uitslag deze keer ook snel krijg. Ik duim voor goede resultaten voor jullie allemaal! 

Terug
Bovenaan