Mylwen, hoe ging het bij de verloskundige? Fijn dat de rust helpt. Geen idee of je een halve harde buik kunt krijgen eigenlijk. Wat zeiden ze?
Super leuk dat je je kindje de hele dag voelt! en van buiten al, wauw!
Debb, jij loopt dus ook tegen je grenzen aan. Wordt er bij jou een beetje fijn gereageerd als je je grenzen aangeeft? Lijkt me inderdaad wel lastig om collega's dan nog meer te belasten. Je kunt er niks aan doen, maar ik snap wel dat het niet leuk is. Werkt de fysio een beetje?
MvdF, nou precies dat ja.... moeders en schuldgevoel! Fijn om te horen dat ik niet de enige ben met die gedachtes.
Dankjulliewel voor de positieve woorden. Ik merk dat ik het gewoon even moet verwerken en erover praten werkt dan wel. Heb er ook even met mijn man over zitten praten, en die heeft me de afgelopen 2 dagen een beetje in de watten gelegd. Had ik niet om gevraagd, maar ik vind het wel heel lief. Daar knapt een mens van op.
Ik had tijdens mijn avontuur in de stad eergister een tentje gezien waar ze mijn in deze zwangerschap oh zo geliefde gevulde groene pepers verkochten, maar je kon er enkel contant betalen. En ik had harde buiken dus voelde niks voor nog een ommetje naar een pinautomaat. Mijn man vroeg die middag of hij even terug moest fietsen naar de markt. Ik zei: komt het heel zwanger over als ik ja zeg?? haha! Maar hij was wel gegaan.
Ik heb ook in de avond lekker met mijn handen op mijn buik liggen voelen naar schopjes en er velen gevoeld. Dat maakt ook wel dat ik weer even lekker met de baby bezig kon zijn.
Beetje jouw tip dus Mylwen!
Ik zal nog even een foto uploaden van mijn buik. Bijna 19 weken nu. Hoe gaat het met jullie buikjes??
En Milu, hoe gaat het met jou? Sinds je berichtje over corona niet veel meer gehoord. Gaat alles goed?