Fijn dat alle controles goed waren Mylwen. Inderdaad lastig als je niet goed weet waar iets vandaag komt. Ga je je toch wat ongerust maken. Kun je dit bespreekbaar maken bij de verloskundige?
Han, ik heb ook nog niet zo'n grote buik hoor. Elk lichaam is gewoon anders. En bij een 2e kindje gaat het dacht ik ook sneller. Ik heb nu net zo'n buikje van, ben je zwanger of veel aangekomen. ?
Meeste collega's tonen zeker wel begrip, ze vragen me naar mijn wensen tijdens het werk, om de 'zware' cliënten uit handen te nemen. Ik heb gelukkig afwisselend werk, in de zorg en ook op kantoor. Waardoor ik nu een aantal dagen rustig aan kan doen. Maar ben vorige week heftig over mijn grenzen gegaan door ziekte van collega. Dan kom je toch maar weer terug.. Nu zet ik daar de rem op. Ik ga morgen extra naar de fysio, ik moest bellen als het erger werd, dan kon ik nog tussendoor terecht. Helaas zit heel mijn rechter flank, bil, heup, lies, stuitje vast en pijnlijk. Merk ook met onverwachte bewegingen steken in mijn lies. En mijn schouderblad begint ook mee te doen. ? Links nu gelukkig wat minder maar ook daar klachten. Dacht dat ik redelijk fit was maar mijn lijf trekt het toch niet..
Lewis, kinderen passen zich ook super goed aan een nieuwe situatie aan. Tuurlijk zal ze straks merken dat er aandacht verdeelt moet worden, maar ze leren ook zo veel van hun broertje of zusje. En je kunt altijd nog een een - op- een uitje plannen. En kan je partner met de baby op stap. ?