Oh en de investering was incl newbornpakket wel veel geld in een keer. Maar als ik dat naar 2,5 jaar uitreken naar een maandelijks bedrag, dan is het met 1 kind ongeveer net zo duur als wegwerp. (met kruidvat eigen merk ofzo misschien iets duurder). Dat is incl waskosten. Wij gaan voor de tweede weer deze luiers gebruiken, en vervangen enkel de overbroekjes overdag, want dat elastiek is echt wel minder geworden. Zelfs incl die nieuwe investering weer, zijn we dan verreweg goedkoper uit dan 5 jaar wegwerp kopen.
ik was zelf wel nieuwsgierig of het verkooppraatje klopte, over dat het goedkoper is. Bij 2 kinderen wel, en bij 1 kind maakt het dus niet zoveel uit.
Nu hebben wij dus wel een newbornpakket, en hebben we meer vouwluiers en overbroekjes dan wordt aangeraden. Dat moet ik er wel bij zeggen.
ik was zelf wel nieuwsgierig of het verkooppraatje klopte, over dat het goedkoper is. Bij 2 kinderen wel, en bij 1 kind maakt het dus niet zoveel uit.
Nu hebben wij dus wel een newbornpakket, en hebben we meer vouwluiers en overbroekjes dan wordt aangeraden. Dat moet ik er wel bij zeggen.