Uitgerekend augustus september '21

Gefeliciteerd allemaal! 

ik had 20 december een positieve test in mijn handen. Met een eigen berekening dan 28 augustus uitgerekend. We hebben 20 januari eerste echo, voelt nog zo ver weg! Ondanks dat het de allereerste keer is, voelt het super spannend. Vooral in de nacht veel zorgen! Schrik vroeg in de ochtend wakker. Verder kwaaltjes met pijnlijke borsten en onderrug pijn. 

We gaan het allemaal rustig zien... 

MamavanN- geen idee heb dat soort groepen niet op fb xD. Toen met me zoontje zijn we gewoon in een app groep gegaan en toen was net pas de eerste van 22 meiden zwanger haha en die app loopt ook gewoon nog

Feyre gezellig. Een appgroep lijkt me ook prima hoor!

Hebben jullie al kwaaltjes?
Ik voel steeds steekjes rechts onder in mijn buik. Ook begint de misselijkheid. Net als bij mijn vorige zwangerschap steeds het gevoel dat ik een brok in mn keel heb. Iets eten helpt dan wel. Dat worden dus weer crackertjes op mn nachtkastje?

Als er meer zijn wil ik er best 1 maken. Hier kan ook gewoon ? alleen ga ik hier geen foto's van de baby enzo plaatsen ?
Ik voel vrij weinig. Wat zeurend gevoel in buik en rug. En verder 24/7 honger ??‍♀️ maar goed ben ook pas 4+3 dus kan met zo'n 2 weken komen

Ik vind het wel leuk om dingen met elkaar te delen. Helemaal omdat het ook m'n eerste zwangerschap is.
Het maakt me niet uit of het dan via Whatsapp of Facebook is.

Nou voor iedereen die een app groep wilt ik zal ff een topic maken met mail. Dan houden we get hier verder niet daarmee bezig

Terug
Bovenaan