Uitgerekend augustus september '21

Ik ben zo bezorgd. Ik had vanmorgen een klein beetje rozige afscheiding. Later ging ik nogmaals naar het toilet toen was het donker bruinig rood met een heel klein stolseltje erin. Ik lees op internet dat dit wel normaal kan zijn in de eerste paar weken.
Maar dit maakt me zo onzeker.
Echt zo jammer dat ik me nu zo voel op deze kerstdag.

Hee Henny wat ontzettend rot dat je je nu zo onzeker voelt.. Het hoeft inderdaad helemaal niks te betekenen, volgens mij hoef je je pas zorgen te maken wanneer het fel rood bloed is. . Heb je ook krampen ervaren? Hoe gaat het inmiddels met je? Sterkte! Ik ga voor je duimen dat het goed komt!

Hoi Henny,
Super vervelend.. maar inderdaad wat Brans zegt. Hoeft niets slechts te zijn. Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap een paar weken elke dag gehad. Bruin bloed met wat stolseltjes/fliebertjes er in. En ik heb een gezond kindje gekregen.

Maar wederom zou ik zeggen, bel gewoon even de verloskundige. Vaak kunnen die je heel goed gerust stellen!

Dank jullie wel voor jullie reacties! ♥️ zo fijn dat dit forum bestaat.
Ik heb nog wel krampen maar heb dit eigenlijk al de hele zwangerschap tot nu toe gehad dus dat is niets nieuws. Ik heb tot nu toe geen bloed verlies meer gehad.
Afwachten maar en hopen op het beste. Ik hou jullie op de hoogte! Xx

Hoi lieve meiden,

Ook ik klets graag mee. Ik heb vandaag een positieve test in handen. Wij zijn super blij hopen snel een echo te krijgen. Ik weet niet precies hoe lang ik zwanger ben, maar de clear blue test gaf aan 3+.
Fijne Kerst iedereen! 

Hoi allemaal. Ik heb zelf geen bezwaar tegen een app groep, voor nu hier ? ik heb 22-12 positief getest NOD was de 23e. Testen lopen mooi op.
Heb het 2 dagen geheim gehouden voor me man omdat ik de test onder de boom wou leggen ?
Het is onse 2e kindje samen 3e kindje (totaal) voor me man. Ik heb dus een bknus dochter van 5 en een zoontje van 13 maanden
Volgens eigen berekening ben ik 1 sep uitgerekend. Dit kan nog veranderwn naar evt aug al denk ik eerder iets later in sep

Gisteren kerst bij de schoonfamilie gehad. We hadden afgesproken het geheim proberen te houden (aangezien nichtjes er ook bij waren en ik bang was dat zij het verder zouden vertellen), mocht het niet lukken zouden we het vertellen. Bij het eten schonk schoonzus de wijn in. Deze heb ik gauw weggegooid en mn glas ijsthee green erin leeggekiept. Zelfs mn man zag dit niet en dacht dat ie me moest redden. ? Aangezien ik moest rijden keek niemand gek op dat ik m niet liet bijvullen.
Vanavond kerst bij mijn ouders samen met mn zus. Dan gaan we het wel vertellen aangezien het voorgerecht bestaat uit carpaccio en vitello tonato. Ik doe mijn zoontje een t shirt aan met daarop 'Big bro'. Dus zodra we aan tafel gaan trek ik zn vest uit. Ben zo benieuwd naar de reacties!

Wat betreft een app groep: bij mijn zoontje hadden we een besloten Facebook groep! Dat vond ik wel heel prettig. Iets overzichtelijker met berichtjes etc. Die groep is trouwens nog steeds actief. Zo leuk om af en toe dingen te vragen en te delen. En leuke foto's voorbij te zien komen.
Is er al zo'n Facebook groep?

Terug
Bovenaan