Uitgerekend augustus september '21

Net onze eerste echo gehad, een mooi kloppend hartje gezien! ?♥️ Wel iets terug gezet, ik dacht 7+1 te zijn maar blijk 6+4

Hai hai.. ik wil ook graag meekletsen.
Na een intensieve jaar van ivf kregen we 11-11 te horen dat mijn eitjes zo slecht zijn dat ze niks meer voor ons konden doen.. 23-12 na een week lichte bloedverlies toch maar een test gedaan en net zo positief ? nu na mijn eigen berekening ongeveer 27 augustus uitgeteld. Alleen voel me zo vreselijk onzeker omdat ik weinig tot niet voel qua kwaaltjes.

Wauw wonderbaby , dat wordt echt een wonder baby!! Gefeliciteerd en welkom hier!
Geen kwaaltjes zegt niks. Al snap ik dat het wel onzeker voelt. Ik was zelf 2 dagen misselijk en nu weer 2 dagen niet. Hopelijk blijft alles goed gaan!??

Hallo
IK vindt ook erg leuk om hier mee te kletsen.. Heb  met kerst positief getest en eind augustus / begin september uitgerekend als het goed blijf gaan ?? 

Wonderbaby wauw dua echt een wonder kindje dat je zwanger bent. Hopelijk een mooie plakker!
Ik heb ook amper tot geen kwaaltjes. Ik heb meer ho ger en af en toe zeurend gevoel thats it

Volgens eigen berekening 27 augustus uitgerekend! Ik kom graag mee kletsen ?
Mijn eerste echo staat gepland op 11 januari! Tot die tijd veel (gezonde) spanning en ongeduld om het wondertje in mijn buik te zien ❤️

Terug
Bovenaan