Uitgerekend augustus september '21

Vanmorgen de verloskundige gebeld. 21 januari eerste echo.  Klinkt nog zooo ver weg.?
Gaan jullie het allemaal met kerst vertellen? En zo ja, hoe gaan jullie het vertellen?

Hallo allemaal! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik ben vandaag 6 weken en 4 dagen en op 4 januari staat de vroege echo gepland. We hebben een dochtertje van nét 1 jaar. Ik kan niet wachten om het aan iedereen te vertellen! ??
Verder nergens last van, maar had ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook niet.

Ooh wat vervelend dat er echo’s zijn afgelast! Wij hadden gisteren de eerste en ik vond drie weken al zo lang duren! Was toch een beetje gereserveerd met mijn blijdschap tot dan, merkte ik. Nu een kloppend hartje gezien; een geruststelling en toch ook wel heel speciaal. 11 augustus uitgerekend volgens de VK. Een intake doen ze vervolgens trouwens inderdaad via Zoom, over twee weken. Ik kijk er erg naar uit om onze ouders te verrassen met kerst :)
Proficiat allemaal en sterkte met wachten!

@JannemanRobin, kan me voorstellen dat een kloppend hartje heel geruststellend werkt!

Wij hebben zelf besloten het met kerst nog niet te vertellen, ook door de 'gereserveerde blijheid'. We hebben een vroege echo ( ivm een eerdere miskraam) staan op 30 dec. Dus hopelijk doen we op oudjaarsdag een klein mooi-nieuws-rondje :D

Ik ben ook benieuwd naar hoe iedereen het gaat vertellen! Het nieuws is natuurlijk al leuk genoeg op zich, maar een klein kadootje of iets er aan vast vind ik wel leuk.
Originele ideeën?

Terug
Bovenaan