Uitgerekend augustus september '21

Hi allemaal! Hier ook uitgerekend 24-8! Tweede kindje, oudste is van dec 2019. Wij gaan het ook vertellen aan alleen familie met kerst! Vind het wel spannend, ben allemaal bang dat iedereen het te vroeg op de oudste vindt..
Heb mij afgelopen dagen erg misselijk gevoeld, bij eerste zwangerschap nergens last van gehad. Dus had het idee van; dit doe ik nog wel een keertje. Maar inderdaad dit kan zomaar een heel andere zwangerschap worden. Verder nu minder angst voor miskraam, ik leg mij erbij neer dat als het gebeurd het toch wel gebeurd en ik er geen invloed op heb.
Alvast hele fijne feestdag iedereen!

Hee hoi er moet me even iets van t hart.. ik heb ineens een stuk minder gevoelige borsten en ze lijken ook weer iets minder vol.. Voel wel nog steeds een ongesteldheid achtige gevoel onder in mn buik dus dat is misschien positief? Was vandaag voor t eerst ook een beetje misselijk maar toch wel onzeker nu mn borsten minder gevoelig zijn.. Hebben jullie hier misschien ook positieve ervaring mee? Lees overal wel dat symptomen met pieken en dalen komen maar ik ga dan toch gekke dingen in mn hoofd halen.. We gaan het vanaf morgen aan onze familie vertellen en maandag pas de eerste echo..

Hoi Brans,
Shit, wat vervelend dat je je zorgen maakt. Ik kan er eigenlijk niets nuttigs over zeggen. Misschien kun je wel even met de verloskundige bellen, die kunnen je altijd goed gerust stellen..

Ja ik ga morgen ochtend toch maar even bellen voor de zekerheid.. Nu lijken ze wel weer iets gevoeliger dus ik hoop dat t er gewoon bij hoort. Meestal zijn ze snachts t gevoeligst en t meest gezwollen dus ik hoop dat ik daar vanacht weer last van heb ?

Ik heb gebelt met de verloskundige en ze zegt dat het heel normaal is in de eerste maanden van je zwangerschap dat symptomen per dag verschillen. Dat mn borsten nu iets kleiner en minder gevoelig zijn zegt helemaal niets over hoe het met de baby gaat gelukkig. T klonk voor haar totaal niet verontrustend, is heel normaal zegt ze komt door de hormoonspiegel. Ik kan dus met een gerust hart de kerstdagen in en t mooie nieuws aan onze familie vertellen ?

Brans zegt : gezellig! Dus je hebt al je eerste echo gehad denk ik?Eerste kindje? En heb jij het al wel aan iemand verteld? Lijkt me zo leuk om het met kerst bekend te kunnen maken :)

Mijn antwoord: Ja gisteren eerste echo gehad, nog niemand verteld, ga ik met kerst doen en tussen kerst en oud en nieuw.

Ja ik herken dit wel. Bij mij is het ook de ene keer heel gevoelig en dan de andere keer niet.
Of ik voel weer wat anders. Fijn dat je even gebeld hebt.
Nou lekker genieten van het moment dat je het gaat vertellen!
Wij gaan het ook aan m'n familie vertellen vandaag.
Super veel zin in! Fijne dagen allemaal en zorg goed voor jezelf!

Brans: Wat goed dat je hebt gebeld! en gelukkig gerust bent gesteld! Ik herken het ook heel erg. Het ene moment voel ik me heel zwanger (vooral savonds, snachts?) en t volgende moment voel ik niks en denk ik dat het misschien toch allemaal niet zo is.Mijn eerste echo is 11januari, dus ik hoop dat ik dan gerust gesteld word! Nog 2.5 week aftellen haha...

Terug
Bovenaan