Uitgerekend augustus

Oh fijn Mathilde ik hoop ook echt voor de kerst een echo te hebben gehad. Ik heb as woensdag een intake gesprek en daar maken ze dan een afspraak voor de echo dat kon niet meteen blijkbaar... 
We willen onze ouders het nieuws met de kerstdagen vertellen maar dan zou ik het wel heel fijn vinden als ik iniedergeval een echo gehad heb die goed is. 

Lavendeltje Ik had eerst de 17de een afspraak staan, maar die verzet omdat mijn vriend dan niet kon. Bij hoeveel weken doen ze bij jullie een eerste echo? 
Ze hebben gevraagd ons vast te verdiepen in nipt test ect. Voelt gek om al over na te denken voordat je de echo hebt gehad. 

Oké dat is snel! Ik had de huisarts gebeld om door te geven dat ik zwanger ben en om een afspraak te maken voor een echo in de praktijk zit een verloskundige /gynaecoloog..
Ze gaf aan dat ze eerst een intakegesprek doen en in dat gesprek de datum voor een eerste echo plannen. Geen idee bij hoeveel weken het standaard is bij hun. Maar ik ga aangeven voor de kerst te willen;) 

Lavendeltje Vooral aangeven ja, hoop voor je dat het mogelijk is! Laat je woensdag iets weten hoe de intake was en wanneer je de echo hebt? :)
Temp Heb je de verloskundige al gebeld? :)

[quote quote=10139510]Lavendeltje Vooral aangeven ja, hoop voor je dat het mogelijk is! Laat je woensdag iets weten hoe de intake was en wanneer je de echo hebt? Temp Heb je de verloskundige al gebeld? [/quote]
 Ik heb een mail gestuurd voor inschrijving en zij nemen dan contact op. Hoop dat ze dat morgen doen. 
Vanavond eens kijken voor verzekeringen. Ik kan korting krijgen bij VGZ en Nationale Nederlande dus moet dat eens goed bekijken. 

Ik heb ook de 20ste een afspraak gemaakt bij de verloskundige. Maar heb wel een verwijzing gevraagd naar mijn oude gynaecoloog. Als dat mag dan ga ik daar heen en zal de afspraak ook anders worden. Spannend hoor. Ben nu precies 5 weken volgens de berekeningen dus kan hopelijk nog voor de kerst. Dan gaan we waarschijnlijk het de eerste kring om ons heen vertellen. De rest pas later... ik zit ook te denken om te switchen van zorgverzekering maar kan me er nog moeilijk toe zetten me er in te verdiepen ?

Hoi meiden,
Hoe doen jullie het met vertellen aan de ouders?
Ik zit vandaag en morgen bij ouders en schoonouders en daar wordt altijd wel een en ander aan drank geschonken en ook drank door het eten. Dus ik heb het idee dat ik het wel moet melden

Gefeliciteerd allemaal!!
Hier afgelopen vrijdag avond een positieve test! Maandag ochtend nogmaals posotieve test. Zo leuk en spannend!!♡ 
Eigenlijk totaal geen klachten ?
19 december controle bij gyn. Als dan alles goed is kunnen we het met kerst vertellen.

Geniet ervan allemaal! 

Terug
Bovenaan