Mxxx het is dat mijn vriend het nog niet wil vertellen, anders had ik het ook al tegen mijn ouders vertelt haha. Ik heb op internet een koffertje gezien met ‘EHBO eerste hulp bij oppassen’. En dan hier een rompertje/speentje in doen. Zoiets lijkt me wel leuk. Het lijkt me wel echt super leuk om het mensen te gaan vertellen! Hoe vond jij dat?
Wat lekker positief ingesteld dat je van iedere dag geniet! Ga ik ook proberen, en proberen het een beetje los te laten dat het fout kan gaan. Even positief gezien voor iedereen: 90 procent gaat wel goed

Cipy mommy to be ik lees op verschillende sites dat dit in de komende weken kan voorkomen omdat je baarmoer(mond) nu beter doorbloedt is. Wanneer je geen erge krampen zou hebben, zou het niks ergs zijn (lees ik dan). Maar misschien voor je eigen geruststelling morgen even bellen naar de verloskundige.
Melissa Derky Gefeliciteerd, wat fijn! Ik snap wel dat het extra spannend is dan. Ben je nu 4 weken?
Temp Jazeker mag jij je hier melden. Zag op ander forum een mooie test voorbij komen, gefeliciteerd! Ik heb ook cb test gedaan afgelopen donderdag, kwam 1-2 weken zwanger uit. Ondertussen heb ik een knaltest van de Kruidvat

In principe kun je gewoon naar de verloskundige bellen als je niet in de MMM zit volgens mij.
Ik ben benieuwd bij hoeveel weken jullie de echo krijgen, ik begreep dat dit per verloskundige praktijk verschilt (en per situatie natuurlijk). Bij ons op de site staat rond 8 weken.