Uitgerekend augustus

@mathilda heb je al een idee hoe je het wil gaan vertellen? Wij konden niet wachten om het onze ouders te vertellen. Dat hebben we gisteren ook al gedaan, met een kaartje waar voor op stond “baby loading” en aan de binnenzijde een stukje tekst. Toen ze se voorkant zagen, hadden ze het al gelijk door, haha. Maar verder vertellen we het nog aan niemand. 
Ik heb geen kwaaltjes, alleen dat mijn huid wat onrustig is. En wat jij en @lilola hebben, heb ik ook, beetje onzeker en continu hopen dat er niks mis gaat. Ik geniet volop van iedere dag, vind het zo een bijzonder idee dat er een klein mensje in mij groeit. 

Heb nu sinds gister wat roze slijm bij het afvegen. Hebben meerdere meiden dit? Ik ben nu zo bang, weet niet wat dit betekent en wat ik moet verwachten. Ben sinds vrijdag 5 weken en 2 augustus uitgerekend. 

Hoi dames
Allemaal gefeliciteerd met jullie positieve test!  Daar wordt je blij van toch... ik ben ook een positieve test gehad gisteren en ben helemaal blij.  
Lilola jammer dat je er zoveel moeite voor hebt moeten doen maar ook fijn dat je toch zwanger bent geraakt,  gefeliciteerd!  Dit is mijn 3de zwangerschap maar ben er 1 verloren en hebben ook de nodige obstakels gehad met onze dochter dus ben ook wel erg zenuwachtig. Probeer het los te laten maar dat moet ik gaan meemaken of me dat lukt...
Deze weken zullen vooral spannend zijn want hierin kan genoeg mis gaan. De 12 spannende weken...
Cipy mommy to be  het wil niet altijd wat zeggen. Het kan van alles zijn maar zoals je denk ik ook weet dat het ook een miskraam kan zijn. Vraag je verloskundige of je mag komen  zodat je gerustgesteld kan worden. 

Hallo dames,

mag ik mij hier ook melden?
vanmorgen positief getest, morgenochtend doe ik de weken indicator. Maar laatste menstruatie was 2 november.
ik weet nu alleen niet wat te doen. Morgen bellen naar een verloskundige in de buurt of moet dat ziekenhuis zijn? 

Mxxx het is dat mijn vriend het nog niet wil vertellen, anders had ik het ook al tegen mijn ouders vertelt haha. Ik heb op internet een koffertje gezien met ‘EHBO eerste hulp bij oppassen’. En dan hier een rompertje/speentje in doen. Zoiets lijkt me wel leuk. Het lijkt me wel echt super leuk om het mensen te gaan vertellen! Hoe vond jij dat? 
Wat lekker positief ingesteld dat je van iedere dag geniet! Ga ik ook proberen, en proberen het een beetje los te laten dat het fout kan gaan. Even positief gezien voor iedereen: 90 procent gaat wel goed :):)
Cipy mommy to be ik lees op verschillende sites dat dit in de komende weken kan voorkomen omdat je baarmoer(mond) nu beter doorbloedt is. Wanneer je geen erge krampen zou hebben, zou het niks ergs zijn (lees ik dan). Maar misschien voor je eigen geruststelling morgen even bellen naar de verloskundige. 
Melissa Derky Gefeliciteerd, wat fijn! Ik snap wel dat het extra spannend is dan. Ben je nu 4 weken? 
Temp Jazeker mag jij je hier melden. Zag op ander forum een mooie test voorbij komen, gefeliciteerd! Ik heb ook cb test gedaan afgelopen donderdag, kwam 1-2 weken zwanger uit. Ondertussen heb ik een knaltest van de Kruidvat :) In principe kun je gewoon naar de verloskundige bellen als je niet in de MMM zit volgens mij. 
Ik ben benieuwd bij hoeveel weken jullie de echo krijgen, ik begreep dat dit per verloskundige praktijk verschilt (en per situatie natuurlijk). Bij ons op de site staat rond 8 weken. 

Hoi iedereen, hier ook uitgerekend begin augustus! Ik heb ook de laatste dagen wat krampen in mijn onderbuik. Volgens de dokter compleet normaal, want het vruchtje zou nog steeds aan het innestelen zijn. Mijn afspraak bij de gynaecoloog ligt vast op 17/12, heel spannend! Ik ben wel wat bang voor mk na vaak negatieve verhalen te horen, maar probeer er niet te veel aan te denken. Ik heb het nu wel reeds lastig om niets te verklappen aan familie & vrienden, enkel mijn mama weet het al. Al bij twee etentjes stiekem mijn man mijn glas laten uitdrinken, desserts moeten laten staan en nog een paar feestjes gepland de komende weken, ik vind dit best lastig...

Terug
Bovenaan