Uitgerekend augustus

Ook hier een blije zwangere van 6 weekjes. In verwachting nu van ons 2de kindje. Heb al een zoontje van 6. Vind het allemaal erg spannend, heb bij deze zwangerschap hele andere symptomen dan bij me vorige, dit maakt mij op moment erg onzeker. Volgende week heb ik een afspraak bij de verloskundige en hoop ik dat alles goed is. Duimen...
Zwangere mama's gefeliciteerd en de gene die bezig zijn vooral blijven sporten en suc6 ??

Vorige week een test gedaan, zodat ik één stresspunt minder had; mijn menstruatie zou gewoon komen.
De zwangerschapstest gaf echter binnen 15 seconde 2 streepjes en de schrik was groot. Na de eerste schrik echter nu andere zenuwen.
Wat als het misgaat? Ik houd nauwlettend elk kwaaltje in de gaten. Is die stress en onzekerheid normaal of ben ik hier alleen in? 
Tips hoe ik hier mee om kan gaan zijn welkom. 
*9 augustus*

gefeliciteerd gebruiker... na 6 jaar weer opnieuw in de luiers is ook wel weer een uitdaging!  Wel leuk dat jullie zoon een mooie rol kan spelen nu hij 6 is, snapt alles en wil vaak graag helpen enzo leuk...

Dank je wel @Melissa
Helaas heeft mijn zoontje er geen besef van, hij heeft een zware vorm van autisme en een verstandelijke beperking, hij kan ook niet praten.. Ik probeer straks als ik wat verder ben hem wel bij dingetje te betrekken in de hoop dat hij toch iets mee krijgt.. maar nu ben ik nog een beetje voorzichtig omdat ik erg onzeker ben over deze zwangerschap, heb hele andere symptomen en elke keer hele erge menstruatie krampen. Dat maakt me erg onzeker. 

Loveforeto wat jammer dat je zoontje deze beperkingen heeft! Misschien is het wel verrassend wat jullie komende kindje met hem doet. Ik hoop dat jullie baby'tje nu gezond is want het zijn nogal wat zorgen anders... respect!  En wbt de krampen,  die zijn heel normaal,  maak je geen zorgen ?! Niet zonder tegenbericht in ieder geval... 

Dankjewel Melissa derky! ?
Jullie hebben ondertussen ervaring, moet ik morgenochtend de huisarts al bellen? Ik heb echt geen idee hoe het nu allemaal verder gaat. Kunnen jullie mij een beetje op gang helpen?

Je kunt al een verloskundigenpraktijk uitkiezen en bellen. Dan stellen ze vragen om te berekenen hoe ver je bent en dan plannen ze samen met je een intake en echo.  Ik weet niet of je evt liever bij een gynaecoloog wil iemand de voorgeschiedenis wbt jullie zoontje?  Dan moet je eerst een verwijsbrief hebben van je huisarts en kun je vervolgens ik bij een gynaecoloog een afspraak maken. Vaak doen ze dit tussen de 7 a 8 weken.  Blijft spannend ?

Terug
Bovenaan