Uitgerekend augustus

Melissa, autisme kan niet van te voren al bekeken worden. En mocht ons 2de kindje dit krijgen vinden wij dit geen probleem, wij weten dat deze kans er in zit en hebben besloten om toch de gok te wachten.  Ja het is soms erg lastig en zwaar maar het maak mijn liefde niet minder.. ik zou ook zeker geen leven zonder mijn zoontje kunnen voorstellen. Hij is zoals hij is. En hij is niet minder door zijn beperking. Het is een heel lief vrolijk jongetje en hij is zoals hij is. En door hem hebben wij toch besloten om nog een 2de te nemen. ?

[quote quote=10142282]Lavendeltje ik had in mijn vorige zwangerschap neusverkoudheid voor de nacht. Heb altijd 1x gesprayt voor het slapen gaan, de hele zwangerschap en mijn dokter zei dat dat niet heel veel kwaad kon maar wil voor mezelf. Voor je neus en het is verslavend. Na de bevalling was die kwaal meteen over. Nu heb ik het weer. Doe weer hetzelfde. De hele dag zal ik het niet doen hoor! Ik kan me wel voorstellen dat over neusspray twijfels zijn maar waarom mag dampo niet eigenlijk? Gaat dat naar je kind dan? En een bad snap ik ook niet… ik ben benieuwd naar de redenen want ik vind het heerlijk soms in bad te luieren hihi[/quote]
Volgens de dokter kunnen de stoffen in de dampo en vaporub enz voor volwassenen weeën opwekken. Ik las er op internet verschillende verhalen over dus beter maar van niet neem geen enkel risico . Warm bad mag wel maar niet warmer dan 36/ 37 graden en dat is voor mijn doen dus gewoon lauw.??De neusspray van otrivin daar zit xylometazoline in dat verhoogt je bloedruk nogal wat weer slecht is zeker in het eerste 3 maanden. Helaas werkt zoutoplossing voor geen meter. Vanavond maar een ui naast bed.. Maargoed dit was het advies van de dokter dus ik neem het maar voor de zekerheid.??‍♀️

Loveforto dat geloof ik gelijk. De liefde voor je kind is onvoorwaardelijk! Leuk dat jullie de sprong weer hebben durven nemen?
Lavendeltje daar is wel wat voor te zeggen inderdaad... wat moet je toch soms nadenken bij dingen die normaal zo vanzelfsprekend zijn he!  Alles voor een goede zwangerschap en een gezond kindje natuurlijk! 

Gefeliciteerd voor iedereen die vandaag weer is aangesloten hier! :)
Ik heb een vraagje. Ik ben pas 4 en halve week maar nu al sinds afgelopen 3 a 4 dagen flink duizelig als ik op sta. Hebben meer mensen dit? Wat zou ik er tegen kunnen doen? 
Ik heb sowieso altijd een lage bloeddruk, maar kan ik hier nu al zo op reageren terwijl het pas 4,5 week is? 

Dit kan wel Pareltjuuhh,  je hormonen zijn mooi aan de gang. En als je normaal al een lage hebt is dit misschien niet raar.  Rustig opstaan denk ik door even op de rand van je bed te zitten? Misschien iets eten zoals een cracker? Dat lees ik wel meer namelijk! En verder denk ik dat het er gewoon een beetje bij hoort door de veranderingen in je lichaam. Volgens mij gaan de meeste dingen wel veel weg rond de 13 weken.  En anders gewoon even je huisarts bellen,  misschien kunnen hun je meer vertellen en tips geven? 

Vanmorgen was de test weer donkerder dan gisteren... 
Ik had gisteren ook een onverklaarbare huilbui en ik blijf een gevoelige onderrug houden... ik hou het er voorlopig maar op dat ik heel heel pril zwanger ben.
Ik ga zo andere testen halen want ik lees ook mindere verhalen over de kruidvat testen.

Pareltjuhh Misschien kun je een kopje bouillon nemen, dat werkt vaak goed tegen duizeligheid en een lage bloeddruk. 
Ik heb alweer een tijdje niet gereageerd, lees wel trouw mee. Welkom aan alle nieuwe :) gefeliciteerd! 
Volgende week heb ik mijn echo, toch wel heel spannend! Nog steeds hele erge dorst en af en toe misselijk. En heel erg moe, kan wel een winterslaapje gebruiken haha. 

Terug
Bovenaan