Uitgerekend augustus

Kan iemand mij vertellen of de stress en onzekerheid normaal is? :( 
Af en toe ga ik echt tegen de muur op van de onzekerheid over de menstruatiepijn. Dit terwijl ik eigenlijk nu niet eens per se zwanger wilde worden. 
Help!! 

Hey Dames!
Mijn eerste echo word 27 december! Kan uiteraard niet wachten. Ben benieuwd naar mn uitgerekende datum. In ieder geval rond 10 augustus als het goed is. 
hey matilde, ik heb ook nog enorme dorst steeds, misselijk gelukkig geen last van heb een angst voor overgeven. Heb wel al zwangerschapsdementie volgens mij haha
Hey preggie, ik heb die menstruatieachtige pijntjes ook elke dag, lees overal dat het normaal is maar ik heb ook stress hoor, vind gewoon de hele zwangerschap spannend. Heb ook een fobie voor ziekenhuizen maar wil toch daar bevallen en niet thuis. 
Gefeliciteerd nieuwe mama's welkom

Bedankt voor je antwoord Pollekeee!
Een eerste echo duurt ook gewoon zo lang. Vroeger vond ik het gek dat mensen zo reageerde, maar nu begrijp ik de onzekerheid pas.

Morgen eerste echo ben dan 7 weken zwanger....
De hcg waarden stijgt enorm in mijn lijf, sinds een week misselijk, weinig trek in eten, zere tepels en vreselijk moe....
Vind het zo spannend morgen, omdat wij afgelopen zomer een missing abortion hebben gehad, toch speel dit wel door je hoofd maar ik probeer positief te blijven....

Hoi Leeuwtje, 
Had even opgezocht wat missing abortion is, had er nooit van gehoord. 
Wat een nare ervaring, ik snap dat het extra spannend voor je is. Gelukkig heb je de echo morgen en hoef je niet meer zolang te wachten..ik wens dat alles goed is ?

Wat spannend Leeuwtje,  volgens mij ben je dan de eerste ? ik ga voor je duimen dat morgen alles goed is!  Een missed obortion is verschrikkelijk dus hoop dat alles goed is. Veel succes en veel plezier morgen... ik moet nog wachten tot de 18de ? en dat wachten duurt me lang haha

Gefeliciteerd alle andere zwangeren. 
Wij zijn er sinds twee weken achter dat ik opnieuw zwanger ben. Afgelopen augustus heb ik met 10 weken een MA gehad.
Morgen hebben we met 6+4 een vroege echo gepland staan om deze reden. Erg spannend allemaal en we hopen echt op een goede echo. Hier zijn alle kwaaltjes in lichte mate aanwezig, maar dat wisselt weer heel erg per dag. 
Ik hoop voor jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap en niet al teveel spanning de komende weken :) 

Terug
Bovenaan