Uitgerekend augustus

Goedemorgen allemaal! 

Ik ga proberen mee te doen, maar ik moet zeggen iedere keer inloggen en dit topic opzoeken vind ik maar onhandig. Hoe doen jullie dit? 
Aan het begin van het topic kom je me al wel een keer tegen en inmiddels zit ik op 6 weken en 2 dagen. Doordat ik maar een cyclus had van 22 dagen waren we er mooi vlot bij, dus inmiddels al kunnen wennen aan het idee.

Ik merk aan mezelf dat het allemaal erg surrealistisch is. Ik voel wel wat, maar ook weer niet. Inmiddels één dag misselijk geweest en af en toe een vlaag van misselijkheid. Verder een erg opgeblazen gevoel gehad, dus roosvicee Laxo is inmiddels mijn beste vriend geworden. Werkt super trouwens!
Het opgeblazen gevoel is al weer weggezakt, maar heeft plaatsgemaakt voor gekke dromen, vermoeidheid, soms extreem chagerijnig en vergeetachtigheid.. Ik dacht dat het allemaal wel mee viel, maar als ik het zo typ toch best wel wat.
De onzekerheid blijft, dus wij hebben een 'pretecho' gepland op 24 december. Ben heel erg benieuwd! De officiele echo is 10 januari.

Zo er is enorm een last van mijn schouders afgevallen zeg...het hartje klopt en het is bijna 1 cm groot. De gynaecoloog wil mij vokgende week even terug zien om te checken of het blijft groeien ivm de MA van afgelopen keer. Ben zo oogelucht zeg.... iedereen succes die deze week en volgende week hun eerste echo krojgen...

Zo er is enorm een last van mijn schouders afgevallen zeg...het hartje klopt en het is bijna 1 cm groot. De gynaecoloog wil mij vokgende week even terug zien om te checken of het blijft groeien ivm de MA van afgelopen keer. Ben zo oogelucht zeg.... iedereen succes die deze week en volgende week hun eerste echo krojgen...

Hi preggo’s,3/12 een positieve zwangerschapstest. Heb er daarna nog 6 gedaan, kan er niet omheen: echt zwanger. Zo blij, het is onze eerste. De eerste ronde clomid is meteen gelukt, wie had dat gedacht. Echter, maak ik me wel een beetje zorgen de hele tijd.. ik voel namelijk niet of nauwelijks dat ik zwanger ben. Ja ik ben een beetje moe en snel buiten adem, maar dat is het wel. 2 weken geleden 3x maagzuur (normaal nooit) en ik moet vaak naar het toilet (maar dit is altijd al zo geweest, verleden bij uroloog). Ben ik gewoon een v/d gelukkigen die nauwelijks kwaaltjes heeft offf.. 21/12 de eerste echo bij de gynaecoloog. Duimen draaien en hopen op mooi nieuws voor de kerstdagen. Ben trouwens, als ik het zo tel 12 augustus uitgeteld ✨

Yay! Vandaag een goede echo met een mooi actief hartje gezien. We zijn super blij en ook wel een stuk gerustgesteld. Ook de termijn van 6+4 klopte helemaal bij de grootte, we konden dus geen beter nieuws krijgen. Voor mijn eigen gemoedsrust en wat extra controle staat er op 31 december weer een echo gepland. 

Terug
Bovenaan