Goedemorgen allemaal!
Ik ga proberen mee te doen, maar ik moet zeggen iedere keer inloggen en dit topic opzoeken vind ik maar onhandig. Hoe doen jullie dit?
Aan het begin van het topic kom je me al wel een keer tegen en inmiddels zit ik op 6 weken en 2 dagen. Doordat ik maar een cyclus had van 22 dagen waren we er mooi vlot bij, dus inmiddels al kunnen wennen aan het idee.
Ik merk aan mezelf dat het allemaal erg surrealistisch is. Ik voel wel wat, maar ook weer niet. Inmiddels één dag misselijk geweest en af en toe een vlaag van misselijkheid. Verder een erg opgeblazen gevoel gehad, dus roosvicee Laxo is inmiddels mijn beste vriend geworden. Werkt super trouwens!
Het opgeblazen gevoel is al weer weggezakt, maar heeft plaatsgemaakt voor gekke dromen, vermoeidheid, soms extreem chagerijnig en vergeetachtigheid.. Ik dacht dat het allemaal wel mee viel, maar als ik het zo typ toch best wel wat.
De onzekerheid blijft, dus wij hebben een 'pretecho' gepland op 24 december. Ben heel erg benieuwd! De officiele echo is 10 januari.