Uitgerekend augustus

Wat een goede berichten... wat fijn!  Gefeliciteerd ?Bijzonder om een hartje te horen terwijl het maar een paar pixels is!Geniet van de goeie berichten ? 

Hoi dames. Mijn man en ik zouden voor een 4e kindje willen gaan. We gingen het weer 'proberen'. Nu had ik net een positieve test in mijn handen!? Ik was op 13 november voor het laatst ongesteld. Sinds een ruime week heb ik zere tepels, moe, maagzuur en vreselijke honger..... Onze oudste dochter wordt in januari 6. En onze tweelingmeiden worden in januari 3. Zo benieuwd hoe het nu verder zal gaan!

@melissa derky inderdaad. Als alles goed blijft gaan. Ik heb soms een drukkend gevoel op mn schaambot. Zijn er meer hier die dat hebben?

Hoi allemaal!Ook ik mag me hier melden!! Gisteren positief getest en volgens mijn eigen berekening 22 augustus uitgerekend.ik heb al een dochter van 1 jaar en 5 maanden. Ik ben benieuwd of hier meer moeders zijn met een kleintje en hoe dat gaat! Mijn dochtertje is een lekker pittige meid dus ben erg benieuwd hoe zij gaat reageren overal op.Mijn eerste zwangerschap was ik extreem misselijk, medicijnen en meerdere bezoeken aan het ziekenhuis.  Ik ben wel erg bang dat ik weer zo ziek zal zijn. Leuk om de ervaringen met elkaar te delen!

Hallo Allemaal!GEFELICITEERD ALLEMAAL MET JULLIE ZWANGERSCHAP! Wat een wonder... wat een geluk he! Ik ben mij er heel erg bewust van hoe bijzonder dit is! Helemaal omdat wij best wel eventjes hebben moeten wachten op ons 1e wonder! Ik ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger (eigen berekening), en mag op 2 januari naar de VK voor een echo. Wat duurt dit nog lang!! Verder.. soms misselijk, sinds gisteren gevoelige borsten, vaak plassen en onrustig slapen! Ook heb ik soms krampen in mijn buik.  Wat voelen jullie allemaal?  

Terug
Bovenaan