Uitgerekend augustus

Gefeliciteerd nieuwelingen onder ons...Wij hebben dinsdag de echo en ben er best goed zenuwachtig voor!  Probeer positief te denken omdat ik me heel zwanger voel,  genoeg symptomen haha . Ik heb gevoelige borsten, steekjes in de onderbuik,  dan weer diarree en dan weer obstipatie, af en toe misselijk ( maar bij de andere zwangerschappen ook niet extreem gehad) , vermoeidheid begint,  slaap onrustig maar komt ook door de neusverkoudheid in de avond en nacht. Gewone dingetjes allemaal! Maar gelukkig zijn die kwaaltjes er dan voel ik nee iig zwanger!  ?

Hoi allemaal. Iedereen gefeliciteerd. Ook ik durf me eindelijk te melden. Gister een echo gehad ivm een miskraam eind oktober. Meteen na de miskraam weer zwanger en ben vandaag 7+2 weken en dus 1 augustus uitgerekend. Het hartje klopte op de echo. Morgen gaan we naar mijn ouders om het te zeggen. Oh wat spannend. Ze verwachten het nooit ?

Ik weet niet of er hier ook dames zijn die steeds rammelende darmen hebben en aan de diarree zijn?  Ik wel een lees net op het forum dat dat ik kan komen door davitamontabletten mama compleet.  Ik ga morgen even weer andere halen om te kijken of het daar aan ligt maar wil jullie dit mee geven.  Het is bij mij wel precies begonnen sinds ik die tabletten gebruik. Maar het kan ook toeval zijn! 

Hey ladies, ben zo gerust gesteld van de echo...Kindje was bijna 1 cm lag goed al op schema zei de gyn. As woensdag heb ik weer een echo gepland staan, kijken ze of het weer gegroeid is, toch weer spannend als je naar woensdag moet leven en blijf hopen dat hij/zij verder is gegroeid...

Terug
Bovenaan