Uitgerekend augustus

Hoi aanstaande mama’s! Ook ik ben in augustus uitgerekend! Afgelopen woensdag 3 positieve zwangerschapstesten en volgens mijn berekening ben ik 17 augustus uitgerekend. Heel spannend allemaal, vooral omdat er nog geen echo is geweest en je niet zeker weet of alles goed is. Dit wordt voor ons, ons eerste kindje. Verder ben ik erg moe, koud, heb ik de hele dag het gevoel of ik niks heb gegeten. Nog geen zere borsten. Morgen bellen voor een afspraak bij de verloskundige 

[quote quote=10144271]Ik weet niet of er hier ook dames zijn die steeds rammelende darmen hebben en aan de diarree zijn? Ik wel een lees net op het forum dat dat ik kan komen door davitamontabletten mama compleet. Ik ga morgen even weer andere halen om te kijken of het daar aan ligt maar wil jullie dit mee geven. Het is bij mij wel precies begonnen sinds ik die tabletten gebruik. Maar het kan ook toeval zijn![/quote]Ik slik ook de davitamon mama Compleet maar ik heb snerbems last van, zou heel hoe gewoon met je hormonen te maken kunnen hebben.

Yeeehhhh mijn cb test zei vanmorgen 3+!! En dat terwijl hij vorige week zondag nog 1-2 weken zei. Ben echt weer zo blij hihi :)Ik ga ook morgen de verloskundige bellen. Ben benieuwd wanneer ik mag komen. Ondanks dat gaan we het aankomende vrijdagavond aan beide ouders en mijn zusje en zwager vertellen, aangezien we volgende week een week in New York zitten met mijn ouders en zusje /zwager. Dat kan ik nooit geheim houden hihi.Vind het ook wel heel spannend omdat je niet weet of alles goed is.. Maar ja..Hopelijk mogen we dan de week erna voor een echo, dan zou ik ruim 7 weken zijn.Ik ben trouwens nu al verslaafd aan de kindernamen app. Erruugg!En qua klachten:structureel soort van spierpijn rondom mijn onderbuik, zij, liezen en bovenbenen, erg moe, gevoelige borsten.. Maar verder eigenlijk niet. Ook nog geen misselijkheid te bekennen, laten we het afkloppen haha

Daantje gefeliciteerd! Lavendeltje zal kunnen inderdaad hoor... ik word er iig gek van!  Ik ga even uitproberen door anderen te nemen of het dan weg gaat. Dan heb ik uitgesloten of dat het is. Ik dacht even kijken of er meer last van hebben!  Pareltjuuhh wij zijn ook steeds aan het brainstormen over de namen,  heel leuk! 

Hallo dames! Allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!Op 12-12 had ik zelf (4) positieve testen in mijn handen, ik kon het niet geloven! Volgens de app, uitgaande van de eerste dag van mijn laatste menstruatie (15-11) be ik op 22-08 uitgerekend. Voor ons is het het eerste kindje en ik vind het echt mega spannend! Ik kan eigenlijk niet wachten tot de eerste echo er is! Ik heb al wel navraag gedaan en ik zou evt met 6 weken en 2 dagen een echo kunnen laten maken om naar het hartje te luisteren.Zouden jullie dit ook doen als je de mogelijkheid hebt of echt wachten tot de 8 weken bij de verloskundige?En wanneer hebben jullie het aan je ouders/schoonouders verteld?Qua "klachten" valt het hier gelukkig nog mee! Moe, zere borsten, en een soort spierpijn in de onderbuik. Maar je hoort mij niet klagen hoor haha!Geniet er allemaal van dames! Liefs

Gefeliciteerd gebruiker.  Een eerste kindje is ook spannend. Wij zijn in verwachting van ons 2de kindje maar vind het weer net zo spannend hoor haha.Ik zou wel adviseren om te wachten tot minimaal 7 weken.  Het kan vanaf 6 weken maar dan loop je ook een risico op geen kloppend hartje en dat brengt wel de nodige stress mee wat misschien niet hoeft!

@Melissa derkyJa dat is ook zeker waar.. daarom twijfel ik ook nog?Ik zal er nog eens een nachtje over gaan slapen haha..  Even een andere random vraag, iemand enig idee hoe ik mijn naam aan kan passen? Haha.. ben net nieuw hier namelijk.. Fijne avond dames!

Als je op Mijn Ouders van Nu klikt Kun je je schermnaam wijzigen.wij hebben dinsdag een echo. Ik zou dan 7 weken moeten zijn. Die echo doen we bij een echobureau omdat wij pas 3 januari bij de gynaecoloog terecht konden voor de eerste echo en omdat wij al 2 miskramen hebben gehad wilde ik niet zo lang wachten tot de echo. Ik hoop echt op drie keer scheepsrecht dit keer ??

Terug
Bovenaan