Uitgerekend augustus

@Mama van 3 kanjersBedankt het is (denk ik) gelukt, dat gaan we zien als ik het bericht gepost heb haha..Ik kan me voorstellen dat je eerder zekerheid wil..En ik hoop zeker dat het er goed uit ziet voor jullie.. dan ga je toch een stuk fijner de feestdagen te gemoet!Mag ik vragen of jullie het al hebben verteld aan iemand of dat jullie dat pas na dinsdag doen? Ik twijfel heel erg om het te vertellen of om het nog voor me te houden. En dan bedoel ik mijn ouders en schoonouders. Liefs

Mama van die kanjers dan kan ik me voorstellen inderdaad dat je eerder de echo wil.  Wij hebben dat ook ivm onze voorgeschiedenis. Wij mogen ook dinsdag voor de eerste echo en zijn dan 7+1. BoogschutterWaterman wij gaan het onze gezinnen meer kerst vertellen. Dan zijn we ruim 8 weken. Had liever gewacht tot 12 weken maar tja die feestdagen... en we zijn ook gewoon blij! De rest vertellen we het later allemaal

Hallo, Allemaal gefeliciteerd! Ik ben uitgerekend op 7 augustus en dit is mijn tweede zwangerschap, echter is mijn zoontje al wel 5 jaar dus het is toch wel weer nieuw en erg spannend! De eerste echo afgelopen vrijdag gehad omdat ik een onregelmatige cyclus heb, we dachten al 8 weken op weg te zijn maar het blijkt 6 weken, wel een kloppend hartje gezien ?Kwaaltjes die ik absoluut niet herken van mijn eerste zwangerschap; misselijk, erg moe, pijnlijke borsten (dat was bij de eerste zwangerschap mijn enige kwaal ?) en geen eetlust, sinds vandaag ook last van zuurbrand ?Het lijkt me leuk om jullie te volgen! 

@melissa derkyik ben dan ook 7 weken en 1 dag dus we gaan gelijk op@boogschutterwaterman wij hebben t al aan mijn moeder, broer en zus verteld. Omdat ik met iui zwanger ben geworden en mijn familie weet van t hele traject van zwanger proberen te raken en van de miskramen. En ook omdat mijn broer met zijn vrouw in t zelfde traject zit

Gefeliciteerd gebruiker ? weer opnieuw in de luiers... zal wel wennen worden nu jullie zoontje er juist uit is en al wat zelfstandiger is maar misschien juist ook mooi. Geniet je er volop van en kan hij helpen, vind hij vast leuk! Mama van drie kanjers het is zo fijn om dat mooie nieuws te delen!  Snap dat je het dan verteld indd. Wat jammer dat het op deze manier moest, maar wat fijn dat deze mogelijkheden er zijn! Ik heb het meteen mijn schoonzus verteld dat doen we altijd al haha. Dus we hebben het ook al verteld maar alleen aan hun. Heb zin om het meerderen te vertellen. Het is toch ook te mooi nieuws om voor jezelf te houden... maar ook wel leuk zo'n geheimpje haha maar niet als het te lang duurt ?

Hallo!Mag ik hier meekletsen? Allereerst iedereen die zwanger is: GEFELICITEERD!!8 december had ik ook een positieve test in mijn handen! ?Ik heb het perongeluk al tegen mijn vader en stiefmoeder gezegd.. we zaten al even en toen kwam de vraag: wil je wat anders drinken? Een wijntje? En toen haperde ik, kreeg ik vragende ogen en begon ik te huilen ? Mijn moeder en schoonouders vertellen we het met kerst!31 december onze eerste echo!! Spannend...

Hoiiiiiiiiiiiii meiden!YESSSSSSSSSS ik had vanochtend 2 dikke knaltesten in mn handen. EINDELIJK! Na 11 rondes en dus bijna een jaar... en vorige maand een miskraam. Ik ben gewoon zwanger!Ik ben zo intens gelukkig dat het ons in 2018 toch nog is gegund. Ik klets graag met jullie mee

Terug
Bovenaan