Uitgerekend augustus

Alle nieuwe hier op het forum, van harte gefeliciteerd! Joena ik zag je berichtje bij ‘NOD december’. Je hebt inderdaad twee mooie knaltesten! Vind je het nu niet extra spannend zo na je miskraam? Steviee natuurlijk mag je hier meekletsen! Wat moeilijk he, om je mond dicht te houden! En wat een mooie datum voor een echo :) Wie had er nou morgen de eerste echo? Alvast heel veel succes (en plezier :)) Ik lig al 3 dagen hartstikke misselijk op bed. Ik twijfel een beetje of ik mezelf moet ziek melden voor morgen... Donderdag hebben wij onze eerste echo, super spannend! 

Iedereen gefeliciteerd!Ik heb vorige week donderdag en vrijdag positief getest. Aanstaande woensdag ben ik 5 weken zwanger.Het is onze eerste zwangerschap, alles maakt me zo onzeker. Sinds het weekend voel ik menstruatie achtige krampen. Ik lees overal dat dat normaal is en waarschijnlijk een groeiende baarmoeder is. Om mijzelf een beetje gerust te stellen besloten om straks toch maar nog een keer te testen. 8 Jan heb ik de 1e echo en 15 jan het gesprek met de verloskundige.  

Gefeliciteerd allemaal!!!! ♡Poste ik donderdag nog dat ik niet of nauwelijks kwaaltjes heb (alleen erg moe) begon ik vrijdag ochtend ineens met extreme misselijkheid.. en die heeft me nog niet met rust gelaten. Vrijdag 1e echo (ben dan 6+5) zoooo spannend. Met kerst vertellen we het onze families. Al druk bezig met leuke voorbereidingen. 

Hoi meiden,Ik ben deze dag ook misselijk begonnen. Ben nu 6+4 en vandaag voor het eerst niet zo lekker maar kan ook zijn dat het gewoon griepje is (ben ook erg verkouden).Hebben jullie ook (sorry voor de ranzige praat) veel last van afscheiding?

Ik heb me aangemeld bij de verloskundige en werd vandaag terug gebeld. Ik heb 3 januari de eerste echo en ben dan rond 7,5 a 8 weken. Eindelijk een datum, om naar uit te kijken!! :)Ik heb vooralsnog geen last van misselijkheid, eerder juist dat ik sneller trek heb. Maar ik lees echt van zoveel mensen dat dit vaak rond 6 weken begint, dus ik bereid me vast voor :(Qua afscheiding wisselt het bij mij heel sterk per dag. Af en toe voelt het wel zo, en ben ik uiteraard helemaal gestresst dat het bloed is en ren ik meteen naar de wc, dan is het inderdaad wat afscheiding. Andere dagen juist heel droog.. 

Wat een hoop leuke berichten weer gelukkig, allemaal gefeliciteerd! Wij hebben 2 januari onze echo van de eerste, nu 6wk, en hebben het gisteren aan onze ouders verteld dmv rompertje met opdruk I♥️Opa & Oma. Tranen van geluk zijn rijkelijk gevloeid, haha. Nu voelde ik me gisteren voor het eerst ook minder fijn en had ik vandaag (een klein beetje) bruine afscheiding. Ik lees overal dat het erbij kan horen, stemmingswisselingen of stress, oud innestelingsbloed/adertje gesprongen bij grote boodschap, dus ik ga er nog vanuit dat het verder nog goed zit. Ik ren ook het liefst bij ieder plopje daar naar het toilet om te checken of het nog in orde is!..Komende week het etentje op mijn werk-dat wordt om het menu heen dansen ? er valt al niet uit veel te kiezen en eigenlijk mag ik nu ook bijna niets ervan! Wat mij betreft weet mijn baas het pas als laatste, dus dat wordt spannend. 

Van het weekend mijn ouders het verteld. Mam keek me vragend aan en zei ja? Ja? Echt? Ooohhh ? dit hadden ze nooit verwacht ? 

Even een kleine update over ons bliepje (zolang we het geslacht niet weten zal dat de naam zijn)Afgelopen weekend begon ik te vloeien, ook enorme buikkrampen. 24 december zou ik de eerste echo krijgen maar de verloskundige was er niet gerust op dus moest ik vandaag meteen komen........En de uitslag was positief! Nog heel klein en pril, maar bliepje zit waar ie moet zitten, en heeft zelfs al een ieniemienie hartslagje. De echo van de 24e is nu verplaatst naar 7 januari, dus nog even wachten voordat we weer naar bliepje kunnen kijken. Maar voor nu een pak van mijn/ons hart dat alles goed gaat. Verder is het bloedverlies niet te verklaren. 

Terug
Bovenaan