Uitgerekend augustus

Wauww wat veel reacties! Weet iemand of je dit topic kunt opslaan zodat je er sneller terecht komt?Botenboten: ik zou het nu nog even verzwijgen, eerst die baan scoren en dan zie je wel verder toch... snap je gevoel hierover wel hoor!!Wij hebben idd een leuke datum voor de eerste echo. Had er zelf ook wel om gevraagd of het vóór oud op nieuw kon ivm vertellen aan onze vriendengroep... we gaan namelijk sushi eten en dan feesten... moeilijk geheim houden dan ;) gelukkig was dit geen probleem moet dan wss wel inwendig maar dat vind ik niet erg.

@botenboten hier soortgelijk probleem, echter begin ik volgende week bij mijn nieuwe baan.  Ik ga niks zeggen. Want (en ik hoop het echt niet) stel dat er alsnog iets fout gaat,  heb ik geen werk en geen kind, dus voorlopig (iig tot februari) is mijn naam haas daarna zien we wel verder (en ik ben vrachtwagen chauffeur, dus het groeien van het buikje is simpel te verklaren door onregelmatige werk- eet- en slaaptijden gecombineerd met kroketje bij de pomp en een hectisch leven)

@botenboten hier soortgelijk probleem, echter begin ik volgende week bij mijn nieuwe baan.  Ik ga niks zeggen. Want (en ik hoop het echt niet) stel dat er alsnog iets fout gaat,  heb ik geen werk en geen kind, dus voorlopig (iig tot februari) is mijn naam haas daarna zien we wel verder (en ik ben vrachtwagen chauffeur, dus het groeien van het buikje is simpel te verklaren door onregelmatige werk- eet- en slaaptijden gecombineerd met kroketje bij de pomp en een hectisch leven)

Ik zou niks zeggen @botenboten. Ik zit een vergelijkbare situatie: mijn contract loopt af in maart en ik moet dus in januari gaan praten over verlenging, wetende dat ik in juni met zwangerschapsverlof ga (als het allemaal goed gaat natuurlijk ??). Ik begrijp je schuldgevoel, maar je moet nu aan jezelf denken. Sowieso vertel ik niets voordat ik 3 maanden ben. Overigens heb ik 8 januari mijn eerste afspraak/echo ? 

Valerie wat toevallig: ik heb ook de 8 januari de echo en 15 januari de intake bij de Verloskundige :)Spannend he! Ik heb gister positief getest dus we lopen echt gelijk op. Ik ben denk ik rond 26 augustus uitgerekend.Mega spannend allemaal! Het is onze eerste....

Daan-tje: ik heb vorige week getekend voor een nieuwe baan haha. Ik begin daar 1 februari... dan ben ik dus al 11 weken zwanger. Tsjaaaaa... inmiddels een jaar bezig en had allang bevallen kunnen zijn. Het leven loopt zoals het loopt!
Jij ook 8 januari de eerste echo. Spannend!

Hoi allemaal,Ik ben nieuw hier en zwanger van de eerste. Erg blij mee aangezien het de vorige keer helaas fout ging..Heb me vandaag ziek gemeld op het werk aangezien ik niet meer weet waar ik het niet zoeken. Ik ben zo misselijk, meestal zonder overgeven, en zo duizelig. Ik weet niet meer hoe ik moet liggen of zitten.. iemand hier ervaring mee? Heb gezegd dat ik morgen weer ga werken maar ik zou momenteel biet weten hoe.Alvast bedankt voor de tips!

Hoi allemaal!ik sluit me ook aan bij deze topic. Wij hadden op 12-12 een positieve test! Helemaal niet verwacht deze ronde dus extra verrast. Vanmorgen intake gehad bij de verloskundige en 10 januari de eerste echo. Waarschijnlijk ben ik dan bijna 9 weken. Mijn vriend is niet eerder thuis van zijn werk dus vandaar dat het ‘laat’ is. Ik ben heel blij maar ook enorm onzeker. Als het allemaal maar goed gaat.. ik probeer van het positieve uit te gaan maar soms komt er een toch een angst in mijn hoofd en ga ik piekeren. Wie kent dit?Heb afgelopen week veel buikpijn gehad en wat misselijkheid. Mijn borsten doen wel goed zeer! Ik volg jullie berichten ook allemaal! 

Terug
Bovenaan