Uitgerekend augustus

Welkom nieuwe mama's en gefeliciteerd! @botenboten ik zal ik niks zeggen.  Stel dat het mis gaat dan ben je je kindje verloren en je baan kwijt. @LauraLK ik heb niet zoveel last dat ik niet weet waar ik het moet zoeken... dus kan je hiermee niet echt helpen!  Misschien even een beetje rustig worden haha ik weet het niet ?Ik heb vandaag de echo gehad en er klopte gelukkig en hartje...? we zijn zo opgelucht en blij. Weer een stap in de goede richting.  We kunnen weer ademhalen ?.

[quote quote=10145172]Valerie wat toevallig: ik heb ook de 8 januari de echo en 15 januari de intake bij de Verloskundige Spannend he! Ik heb gister positief getest dus we lopen echt gelijk op. Ik ben denk ik rond 26 augustus uitgerekend. Mega spannend allemaal! Het is onze eerste….[/quote]Wat toevallig! Ik vind het ook super spannend! Gisteren voor de dubbel check nog een test gedaan en ook deze positief gelukkig! Ik denk dat ik het pas echt geloof als ik de echo zie.

Nou Valerie ik heb het vandaag gezien maar kan het ook nog steeds niet geloven. Mijn verstand weet het maar kan het niet bevatten. Maar mooi nieuws natuurlijk voor de feestdagen ?.

Hoi allemaal! Ook ik sluit me graag hier aan :) Ik had vrijdag een mega lichte test op 10 dpo (korte fase tussen ei en nod). Hij liep maar niet op maar vanmorgen was hij dan eindelijk een stuk donkerder! Gezien mijn late eisprong op dag 19 met cyclus van 29 zal ik op 26 augustus uitgerekend zijn :)Ik heb op 2 januari al een echo bij de gyn, ben dan 6 weken. Ik krijg deze echo omdat ze er vorige maand achterkwamen dat ik een goedaardige tumor op mijn eierstok heb. Een teratoom. Hij zit een paar mm over de grens van weg moeten halen, maar zolang hij niet groeit hoeft dat nu nog niet. Ik hoop dat hij nu niet groeit want dat zou een gecompliceerde operatie worden, met wat risicos. Vandaar dat ik zo nu en dabn echo's krijg :)Ik ben 33 jaar, en heb 2 kinderen van 11 en 6. Ronde 7 raak ? Ik voel me niet echt zwanger nog, maar zou vandaag pas 4 weken zijn haha. Soms wat spierpijnachtige pijn rond schaambot  en tepels beginnen gevoelig te worden. Thats it!So far so good ?

Hebben jullie al last van misselijkheid? Ik heb sinds 2 dgn een raar gevoel in mijn maag en durf niet zo goed te eten omdat ik bang ben dat ik moet overgeven. Ochtend en middag eet ik wel gewoon maar als ik na werk thuis kom durf ik eigenlijk niet te eten.

[quote quote=10145248]Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier en zwanger van de eerste. Erg blij mee aangezien het de vorige keer helaas fout ging.. Heb me vandaag ziek gemeld op het werk aangezien ik niet meer weet waar ik het niet zoeken. Ik ben zo misselijk, meestal zonder overgeven, en zo duizelig. Ik weet niet meer hoe ik moet liggen of zitten.. iemand hier ervaring mee? Heb gezegd dat ik morgen weer ga werken maar ik zou momenteel biet weten hoe. Alvast bedankt voor de tips![/quote]oh dat is wel heel irritant, hoop dat ik dit niet krijg

Terug
Bovenaan