Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
LauraLK Ik heb een aantal dagen misselijk op bed gelegen. Ik heb gemerkt als ik kleine beetjes regelmatig eet, ik minder misselijk ben. Ik moet mezelf er echt toe zetten om te eten want soms als ik het zie, ga ik al bijna over mijn nek. Maar bij mij helpt het echt! Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Jaaa! Wat een mooie berichten allemaal! Ook wij hebben gister een mooie echo gehad met 7w2d. Perfect op maat en een sterk kloppend hartje. Zo veel geruster nu! Mogen nu uit het ziekenhuis (liepen daar ivm traject om zwanger te worden) naar een reguliere verloskundige praktijk! Hoop begin volgend jaar de tweede echo te hebben. Ik duim voor jullie dat alle echos er goed uit mogen zien ladies! ??
Bedankt dames voor de felicitaties ?Citrus wat heftig zeg dat je dit hebt... hoe ben je er onder? Kan alles gewoon goed gaan dan zonder consequenties? Lijkt me wel heel spannend!
Hier minder goed nieuws. T vruchtje was veel te klein voor de termijn dat t zou moeten zijn en was ook haast niet te zien in t vruchtzakje. Wordt waarschijnlijk weer een miskraam helaas.
melissa dankje. Gaat eigenlijk heel goed. Eerst zou hij wel er eerst uit moeten maar de gyn had mij 2 weken, vlak voor eisprong, het verlossende telefoontje gegeven. "Ga proberen zwanger te worden en elke 3 maanden een echo, groeit hij niet. Niks aan de hand, zowel dan kijken wat te doen" 2 dagen later blijkbaar bevrucht hihi. Na haar foontje viel er een last van mijn schouders omdat ik zo graag door wilde gaan voor een kindje, maar dat ding was miss ook niet goed, maar dan zou ik 4 maanden niet zwanger mogen raken...dus was best opgelucht dat ze nog even goed overlegd hadden. Dus ja,gaat heel goed, ik heb er veel vertrouwen in dat dat ding zo blijft, miss al 10 jaar zelfs. Weet niet, zo'n gevoel dat het goed komt en ik word goed in de gaten gehouden Ah nee mama van 3 kanjers, wat vreselijk kut. Over paar dagen weer echo?