Uitgerekend augustus

Thanks meiden voor jullie advies. Ik ga inderdaad nog even niks zeggen. En dan maarfingers crossed dat het deze zwangerschap beter gaat.. tot nu toe beleef ik het heel anders dan de 1e keer en ben ik elke dag dat ik niet misselijk ben heel blij.. gefelixiteerd voor alle nieuwe dames in de groep!! Hoop zomer babys, gezellig  

Gelukkig Citrus maar het lijkt me een heel naar idee dat dat er zit. Fijn dat je gewoon door mocht gaan voor een kindje en hoe fijn dat dat meteen lukt!  Ik hoop voor je dat alles goed verloopt ?@ Mama van drie kanjers wat een verschrikkelijk bericht,  dat was ook mijn angst. Maar er zat wel wat in het vruchtzakje... is dat niet positief? Ik liep ook iets achter. Zit nu op 6+5 dus kan het niet gewoon zijn dat je een late innesteling hebt gehad? Wanneer moet je weer terug?  Ik leef echt met je mee ? ik moet 2 jan ook weer terugkomen of de kleine nog goed groeit. Heel veel sterkte,  wat een onzekere tijd voor jullie! 

Klopt Melissa , ben er nu wat rustiger onder maar ik lag er compleet af, na dat nieuws. Ik heb ook een MRI gehad en dat ding in gaan... brrrr... heb dat als enorm heftig ervaren, erna bijna flauw gevallen van de spanningen en na het nieuws heb ik heel erg veel gehuild.  Ik heb er veel over kunnen praten met man, ouders en de gyn. Uiteindelijk deze rust kunnen vinden :).  Tuurlijk denk ik er nog wel aan en de echo over 2 weken wordt soannend, heel spannend. Ik zou graag het hartje zien kloppen EN de tumor nog op dezelfde plek willen. 

Citrus ik vind het zo leuk dat we nu dan toch tegelijk zwanger zijn! Het wachten is beloond. Snap jouw spanning.. nog even en je hebt een prachtige echo in handen. Let maar op

Ik heb een shirt besteld met de tekst hoera ik wordt grote zus. Als het goed is heb ik het voor de kerst. Zal leuk zijn om het zo met kerst te kunnen vertellen.  Heb nu al voorpret haha hoe gaan jullie het vertellen?

Leuk Melissa! Alleen is word in dit geval zonder "t" heb je het zo ook besteld? Ik heb net bij de Hema van die kraskaarten gekocht. Dan kun je wat op het kaartje schrijven en dan plak je er zo'n kraslaagje op. Dan moet de ontvanger dus eerst even krassen voor de leuks boodschap, hihi. Ben benieuwd, 2de kerstdag. Mijn ouders weten het al dus alleen mijn zus nog. En 2 beste vriendinnen weten het haha, leefde elke maand weer mee tot een positieve test. Joena, ja heel erg leuk! Dat hadden we vorige maand niet bedacht! En niet gehoopt natuurlijk, maar nu het dan toch zo is, is het wel extra leuk. We waren in mei/juni en juli ook "close" met beautygirl, weet jij hoe het met haar gaat? 

Bij hoeveel weken vertellen het jullie de familie etc? Ik heb vrijdag 1e echo, hoop dan 8 weken te zijn. Alleen onze ouders weten het nu nog. Is het dan al te vroeg om het de rest van de familie te vertellen? Wel leuk nieuws zo met kerst :)

Terug
Bovenaan