Uitgerekend augustus

Citrus hahaha wat grappig ik heb de kraskaarten: 'Wij moeten wat vertellen" en dan een laagje openkrassen onderaan de kaart: "wij krijgen een baby"

Hallo dames!Ten eerste van harte gefeliciteerd allemaal. Wat een bijzondere verhalen. Mama van 3 kanjers, ik ga heel hard duimen dat voor jullie alles toch nog goed mag gaan. Ik vertel even wat over mezelf. Mijn naam is Cindy en ik ben 33. Wij zijn na 1 vroege miskraam opnieuw zwanger geraakt vorig jaar in April. Op 11 Januari zijn wij ouders geworden van een prachtige dochter (inmiddels al bijna een jaar dus). Ik was snel zwanger en heb een prima zwangerschap gehad. De bevalling en de geboorte waren daarintegen 1 brok ellende, maar goed dat is geweest en alles gaat top. Het is wel een spoed keizersnede geworden en ik weet nu al dat de volgende bevalling ook een keizersnede gaat worden. Maar daar hebben we allemaal vrede mee, en het scheelt een hoop weeën en gepuf (als alles normaal verloopt) haha. Vanaf September ben ik opnieuw gestopt met de pil en nu dus weer zwanger :). Mezelf ingeschreven voor Moeders voor Moeders en 4 Januari de eerste echo. Spannend allemaal. Maar ik maak me juist zorgen omdat ik eigenlijk bijna nergens last van heb, heel anders als de eerste keer. Maar goed, het is pas 5 weken natuurlijk. Ben wat sneller moe denk ik en hier en daar een vlaagje misselijkheid, soms wat menstruatie achtig gevoel in m'n onderbuik wat gevoelige tepels maar dit allemaal is lang niet de hele dag en ook echt niet ernstig of veel. Iemand meer ervaring mee? Mijn ouders, schoonouders en 2 beste vriendinnen weten het de rest van m'n schoonfam vertellen we het met de kerst (hebben ook kraskaarten en laten de oma van mijn man (93) krassen haha. Maar we vragen iedereen wel om het stil te houden tot we een goede echo hebben gehad. Liefs!

Joena wat toevallig! Ik ken die ook ja, die van de Hema kun je zelf wat neerzetten, dus nog even wat origineels bedenken. Leuk! Die romper! Gaaf. Lauralk. idd, waar jij je goed bij voelt. Gezien mijn situatie zijn mijn ouders op de hoogte en mijn zus met kerst. Verder geen contact met familie, allemaal vooral te druk met zichzelf dus die horen het wel. We hebben niet zo'n band en ik hecht meer aan Vrienden. Anyhoe... 2 beste vriendinnen dus en de rest zo wanneer het uitkomt haha. Zijn allemaal drukke vriendinnen dus heb vooral bijkletsr/ lunchdates en 1 daarvan in januari dus dan vertel ik het en de ander februari, ben dan 10 weken. Dus zo een beetje, verder is het vast snel te zien, ben slank en al 2 zwangerschappen achter de rug dus dan rekt het allemaal wat sneller op ;)  daar gaat mijn figuur weer whaha.. nee hoor, heb het er graag voor over ?

CinB. Bizar, ik heb echt precies de symptomen zoals jij. Net niet noemenswaardig. Wat gevoelige tepels, soms vleugje naar maaggevoel, miss eerder moe en wat steekjes in baarmoeder. Stelt niks voor nee. Zul je net zien dat wij volgende week er volledig afliggen! Hopen dat het zo blijft toch ;) geen zorgen en jij ook gefeliciteerd! 

@Citrus haha nee heb het wel goed besteld ? zonder de t!  Wat een leuk idee van die krasloten, misschien is dat ook iets voor onze oma die is 96 ? leuk dat je zelf de tekst mag bedenken ...@LauraLK je moet het vertellen wanneer het goed voelt voor jezelf! Net wat de anderen zeggen de een doet het vroeg en de ander doet het laat.  Je kunt ook onderscheid maken wanneer je wie wat vertelt ? 

Hallo allemaal, ik ben vorige week erachter gekomen dat is zwanger ben. zou nu ongeveer 5/6 weken zijn. We hebben volgende week een echo en kan niet wachten, merk t erg spannend te vinden en ben erg bang dat het misschien nog fout loopt. Is dit herkenbaar voor jullie?ik heb niet veel klachten, maar merk eerder moe te zijn, gevoelige borsten en heb wat meer afscheiding. 

Ik heb met 5,5 week mijn ouders en schoonouders (en broers en zussen)oma krijgt het met kerst te horen want anders wordt het wel een rare sfeer. Ben dan 7+5 En als ik de echo heb gehad (31e) dan vertel ik het de andere oma.

@melissa derkyMijn ouders en schoonouders willen wij het al eerder vertellen..maar wanneer precies nog geen idee..? 29 Dec hebben wij een afspraak gemaakt bij een echopraktijk om voor de allereerste keer naar het hartje te luisteren, ik ben dan 6+2. 14 Januari heb ik mijn eerste echo bij de verloskundige en ben dan 8+5. Maar... de manier hoe wij het aan de rest van de familie willen vertellen.. eind Januari houden wij onze verjaardagen samen. Ik wil dan graag cupcakes bestellen met een roze & blauwe toef en fototje van de echo erop, als iedereen binnen is deze gewoon op tafel zetten en dan ben ik heeeeel benieuwd naar de reacties!? Ik heb verder niet veel klachten (gelukkig) maar daardoor vind ik het wel heel onwerkelijk. Zere borsten/tepels, vermoeid en soms een steek/kramp in mijn buik en soms met vlagen misselijk, maar ik hoef niet over te geven. Of deze steek/krampen te vergelijken zijn met ongesteldheidsklachten..geen idee! Ik heb nog nooit klachten tijdens mijn maandelijkse periode gehad.Het is voor ons de eerste zwangerschap, en ik merk dat ik het allemaal wel heel spannend vind en dat de eerste echo mij niet snel genoeg kan gaan. Zo dat was weer een lang verhaal?? Liefs.  

Terug
Bovenaan