@melissa derkyMijn ouders en schoonouders willen wij het al eerder vertellen..maar wanneer precies nog geen idee..? 29 Dec hebben wij een afspraak gemaakt bij een echopraktijk om voor de allereerste keer naar het hartje te luisteren, ik ben dan 6+2. 14 Januari heb ik mijn eerste echo bij de verloskundige en ben dan 8+5. Maar... de manier hoe wij het aan de rest van de familie willen vertellen.. eind Januari houden wij onze verjaardagen samen. Ik wil dan graag cupcakes bestellen met een roze & blauwe toef en fototje van de echo erop, als iedereen binnen is deze gewoon op tafel zetten en dan ben ik heeeeel benieuwd naar de reacties!? Ik heb verder niet veel klachten (gelukkig) maar daardoor vind ik het wel heel onwerkelijk. Zere borsten/tepels, vermoeid en soms een steek/kramp in mijn buik en soms met vlagen misselijk, maar ik hoef niet over te geven. Of deze steek/krampen te vergelijken zijn met ongesteldheidsklachten..geen idee! Ik heb nog nooit klachten tijdens mijn maandelijkse periode gehad.Het is voor ons de eerste zwangerschap, en ik merk dat ik het allemaal wel heel spannend vind en dat de eerste echo mij niet snel genoeg kan gaan. Zo dat was weer een lang verhaal?? Liefs.