Uitgerekend augustus

Hoi lieve dames,Ook ik mag me sinds afgelopen weekend aansluiten. Ik had sinds zaterdag 8 december al vage zwangerschapsklachten, maar dacht gewoon dat mijn menstruatie eraan zat te komen. Ik ben erg onregelmatig, dus weet nooit wanneer het komt. Na een paar dagen geen menstruatie, dus een vroege zwangerschapstest gedaan. Op woensdag werd deze heel licht positief, maar CB gaf 1-2 aan. Dus ik heb echt al heel vroeg gevoeld dat ik zwanger was. Op zondag dan eindelijk bevestiging dat ik toen 4 weken was, dus volgens eigen telling uitgerekend op 25 augustus! Dit is voor ons het tweede kindje, maar niet minder spannend - het voelt weer echt als de eerste keer! We willen het met nieuwjaar aan onze ouders gaan vertellen, ik zou dan 6 weken zijn. Onze eerste echo staat 15 januari gepland, ik ben dan 8 weken.@BoogschutterWaterman let op dat het wel kan zijn dat je bij de eerste echo het hartje nog niet kunt beluisteren... Met 6 weken een echo vind ik persoonlijk erg vroeg, zeker als het pas je eerste zwangerschap is. Meestal begint het hartje rond 7 weken te kloppen, maar natuurlijk zijn er ook al genoeg verhalen waar het hartje wel met 6 weken al klopte, hoor! Ik wil alleen zeggen dat je je niet meteen ongerust moet voelen als het nog niet zo is met die hele vroege echo, omdat het dan waarschijnlijk gewoon een paar dagen later komt ;)

Hoi dames! Allemaal gefeliciteerd met jullie wonders!! Ik mag mij ook nog op de valreep aansluiten bij augustus! Afgelopen maandag positief getest! Nu natuurlijk erg nerveus of de kleine maanzaad blijft plakken maar helemaal in de wolkjes! Als ik internet moet geloven zou ik rond 26 augustus uitgerekend zijn! Ik wil iedereen succes wensen in hun zwangerschap en geniet ervan. De meest waardevolle lading die wij ooit met ons meedragen!! Groetjes M. 

Gefeliciteerd Gebruiker en Jamie! Ik zit ook op 26 of 27 augustus! De termijnecho zal het laten weten... Ik merkte vanmorgen dat mijn borsten wat voller zijn. Ik heb van mijzelf minitietjes hihi en weinig borstweefsel dus voor mij is dit heel wat haha. Blij ei ?. En verder sochtends wel gevoelige tepels en savonds heel pijnlijk! En rond half 4 niet meer kunnen slapen, meer last van? Waarschijnlijk niet door zwanger zijn maar ben gewoon nerveus, nerveus hoe en wanneer ik wie wat gaat vertellen, of het goed blijft gaan, hoe wij er uitzien met een gezin van 3 mooie kinderen, zo spannend allemaal! Vanmorgen weer een test gedaan en is nu lekker donker! Vorig weekend zo licht dat ook de CB "niet zwanger" aangaf. Was een beetje jammer... Ik ga dan morgen of zaterdag de digitale doen, was een 2 verpakking, want wil ook graag zien dat er zwanger staat haha.. pietlut ??Hoe voelen jullie zich? Beetje herkenbaar, de kwaaltjes? 

Weer veel nieuwe mensen, gefeliciteerd met alle positieve testen :)Ik las over kraskaarten. Ik heb op een site twee kerst kraskaarten besteld waar ze de  tekst voor je er al op zetten. Met een kerst kraskaart hebben ze zeker niks door. Wat ben ik benieuwd naar de reacties! Maaaar eerst vandaag nog doorstaan. Over 2 uur hebben wij onze eerste echo, en wat vind ik dit spannend. Alle senarios zijn al door mijn hoofd gespookt. Ik blijf mezelf maar voor houden dat 90 procent goed gaat. Hier nog steeds misselijk, erg moe en gevoelige borsten. 

Citrus dat slapen had ik ruim voor NOD. Wakker rond 4 a 5 en dan niet meer inslapen. Komt door HCG en hormonen. Ik heb het ook elke nacht...  Verder heb ik weinig klachten. Wel honger en snel een leeg gevoel in mn maag.Ik denk ook 26 augustus uitgerekend :) Liggen we dicht bij elkaar allemaal (ook Gebruiker -> ik had ook maandag NOD en een positieve test).Ik doe morgen de CB met wekenindicator. Dan ben ik 5 dagen verder. Moet dan toch wel zwanger staan. Heb een beetje een trauma door vorige maand: toen kreeg ik ineens niet zwanger en dezelfde avond een miskraam...  

Hoi allemaal Geruststellend dat veel van jullie dezelfde kwaaltjes en zenuwe gevoelens hebben haha. Ik ben ook 25 augustus uitgerekend. 14 januari eerste echo.. duurt nog zo lang! Willen daarna aan de familie het nieuws vertellen. Ik vind het heel moeilijk niks tegen mn moeder en vriendin te zeggen want we zijn heel close maar als zij t weten is mn man bang dat zijn familie zich achteraf gepasseerd voelt. Overigens kan zijn familie geen geheimen bewaren dus dan maar wachten tot 8 weken.  Heb hele gevoelige borsten ben heel moe en met vlagen wat misselijk. Verder voel ik me wel echt prima. Met de feestdagen hele familie over de vloer dus ben benieuwd hoe dat zal verlopen. Ohja en ik slaap super slecht (al 1week voor NOD) en dromen... poeh ik droom zo veel en zo realistisch dat ik er bang van word.Leuk hier te kletsen met jullie! Liefs van mij

Hoi allemaal Geruststellend dat veel van jullie dezelfde kwaaltjes en zenuwe gevoelens hebben haha. Ik ben ook 25 augustus uitgerekend. 14 januari eerste echo.. duurt nog zo lang! Willen daarna aan de familie het nieuws vertellen. Ik vind het heel moeilijk niks tegen mn moeder en vriendin te zeggen want we zijn heel close maar als zij t weten is mn man bang dat zijn familie zich achteraf gepasseerd voelt. Overigens kan zijn familie geen geheimen bewaren dus dan maar wachten tot 8 weken.  Heb hele gevoelige borsten ben heel moe en met vlagen wat misselijk. Verder voel ik me wel echt prima. Met de feestdagen hele familie over de vloer dus ben benieuwd hoe dat zal verlopen. Ohja en ik slaap super slecht (al 1week voor NOD) en dromen... poeh ik droom zo veel en zo realistisch dat ik er bang van word.Leuk hier te kletsen met jullie! Liefs van mij

Welkom nieuwe zwangere mama's ?Ik heb wel kwaaltjes maar niet overheersend gelukkig! Gewoon de lekkere kwaaltjes dat je voelt dat je zwanger bent, heerlijk! Ik zal ze niet willen missen want dit geeft me een beetje het vertrouwen dat ik voel dat ik zwanger ben. Toen ik mijn eerste kindje verloor met 18 weken zei ik die week ervoor al dat ik me niet meer zwanger voelde en verklaarbaar dus! Dus ben blij met mijn kwaaltjes ?Ik heb mijn bestelde shirtje voor mijn dochter gelukkig net binnen... kan niet wachten om het te vertellen met de kerst hihi, die koppies als ze lezen dat ze grote zus wordt! Hilarisch haha

Terug
Bovenaan