Uitgerekend augustus

[quote quote=10146100]aaah vanmorgen een test gedaan en na 2 jaar proberen ben ik eindelijk zwanger!!! wow kan het gewoon niet geloven!!![/quote] heb getest met de clear blue digital met weken indicator en die gaf 2-3 aan dus dat zou betekenen dat ik nu 5 weken zwanger ben en rond 22 augustus uitgerekend zou zijn ?  ik ga morgen de dokter bellen of verloskundige voor een afspraak te maken ?

[quote quote=10146133] heb getest met de clear blue digital met weken indicator en die gaf 2-3 aan dus dat zou betekenen dat ik nu 5 weken zwanger ben en rond 22 augustus uitgerekend zou zijn ? ik ga morgen de dokter bellen of verloskundige voor een afspraak te maken ?[/quote]Nee hoor ;) Dat betekent dat je tussen de 4 en 5 weken zwanger bent. Dus je bent de 5 weken nog niet voorbij ;) Maar toch ontzettend gefeliciteerd, eindelijk na 2 jaar!!!

Enne, qua kwaaltjes.. Ik voelde me eerst (net na de innesteling dus) alsof ik ongesteld moest worden. Gewoon een zeurderig gevoel in onderbuik, soms een beetje krampjes. Later werden die krampjes regelmatiger met steken af en toe en in die eerste week heb ik soms misselijke momenten gehad. Voor de rest heb ik zin in ander (vooral ongezond) eten, ik merk dat mijn huid iets onrustiger is en vooral gespannen en soms pijnlijke borsten. Met name als ik even rustig zit of 's avonds op de bank - overdag op het werk heb ik daar minder last van. Gelukkig nu geen misselijkheid meer, maar met mijn vorige zwangerschap kwam dit met 5,5 week opzetten en heb ik tot en met week 16 alleen maar boven de wc gehangen. Ik hoop dat ik dat deze keer oversla! Maar goed, dat ik genoeg hormonen heb, dat is voor mezelf wel bewezen.... 

Jeey! Gefeliciteerd!! 2 jaar is niet niks, wat fijn nu zeg. Ik had totaal geen zwanger gevoel, Had geen enkele symptoom en was juist best relax, dat gaf mij wel ergens een teken dat het dan juist wel raak was, en Joena zei het haha. En na paar dagen voelde ik gekke steekjes helemaal achter schaambot en toen dacht ik..hmmm dit zou weleens iets moois kunnen zijn. Toch nog mega onzeker toen mijn temp omlaag ging grrr, blijkbaar de dip haha. Zo mooi om hieraan terug te denken :)  Spannend trouwens Joena, wist niet dat je er op die manier onder andere achter kwam.ik snap heel erg je gevoel voor morgen, pfff.  Ik heb express nog een action test gedaan en die spatte er vanaf vanmorgen, dus nu durf ik die digitale wel te doen. Heb jij anders nog wat in huis? En zoniet, komt het hoe dan ook goed! Er staat morgen gewoon (hartstikke) zwanger!!  

Dames, gisteren mijn tweede echo gekregen en ben morgen 8 weken en kindje groeit volgens schema en hartje klopt goed. Volgende week weer een echo..ben zo blij dat mijn gynaecoloog mij in de gaten houdt ivm mijn vorige miskraam...Andere dames van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap

Wat fijn gebruiker dat je goed onder controle wordt gehouden.  Stelt je wel gerust!  Blijft enorm spannend die eerste 12 ontwikkelingsweken... daarna ook wel maar is anders. Zal blij zijn als ik de kleine kan voelen,  dan krijg je steeds de bevestiging.  Vanavond last van steken in de onderbuik en gevoelige borsten, terwijl ik een rustig dagje heb gedaan... dat zegt dus ook niet veel!  Lekker op tijd naar bed dan maar ?

Terug
Bovenaan