Uitgerekend augustus

@JomieJWBedankt voor de geruststelling! Maar wij gaan er ook heel nuchter heen en hopen iets te horen, zo niet wachten we af tot de eerste echo 14 Januari. Wij hadden veel goede verhalen gehoord over deze echopraktijk, dus vandaar een afspraak gemaakt, maar verwachten er inderdaad niet teveel van! Wel bedankt voor de "waarschuwing"! Maar het is meer dat we zo benieuwd zijn en een "gokje" willen wagen!  Weltrusten dames! Liefs

Ik lig alweer een uur wakker ??. Echt heerlijk dit.... Citrus ja ik heb nog Sensitest liggen en gister de CB gehaald. Ik wil alleen niet nu testen maar als ik eruit ga. Plas ophouden dus fml?. Thanks het komt vast goed. Mn borsten gaan wat meer zeer doen... En hongerrrrr!

[quote quote=10146269]@JomieJW Bedankt voor de geruststelling! Maar wij gaan er ook heel nuchter heen en hopen iets te horen, zo niet wachten we af tot de eerste echo 14 Januari. Wij hadden veel goede verhalen gehoord over deze echopraktijk, dus vandaar een afspraak gemaakt, maar verwachten er inderdaad niet teveel van! Wel bedankt voor de “waarschuwing”! Maar het is meer dat we zo benieuwd zijn en een “gokje” willen wagen! Weltrusten dames! Liefs[/quote]Het was inderdaad meer een soort van "waarschuwing, ik lees namelijk veel verhalen van vrouwen die met allerlei verwachtingen naar zo'n echo gaan en zich dan mega zorgen maken omdat het hartje nog niet klopt. Terwijl dat nog normaal is met 6 weken. Fijn om te lezen dat jullie er zo nuchter in gaan! Dat is de beste manier ? Heel veel plezier!!!

Oh wat fijn Joena!!! Zo blij voor je! Jammer dat je weer wakker lag, ik dit keer om 5uur en om half 7 was de jongste wakker dus heb hem geroepen en kwam me in bed gezellig vergezellen :)  Daarna met hun vader naar beneden en school en heb ik de slaap ingehaald, net wakker!! Alleen wat een een dromen net zeg, niet normaal! Werd er zwetend van wakker...dus uitgeslapen? not ?Ik heb besloten om een dagje te wachten met de CB. Gister getest en was knal....beetje verdelen haha. 

[quote quote=10145943]Weer veel nieuwe mensen, gefeliciteerd met alle positieve testen Ik las over kraskaarten. Ik heb op een site twee kerst kraskaarten besteld waar ze de tekst voor je er al op zetten. Met een kerst kraskaart hebben ze zeker niks door. Wat ben ik benieuwd naar de reacties! Maaaar eerst vandaag nog doorstaan. Over 2 uur hebben wij onze eerste echo, en wat vind ik dit spannend. Alle senarios zijn al door mijn hoofd gespookt. Ik blijf mezelf maar voor houden dat 90 procent goed gaat. Hier nog steeds misselijk, erg moe en gevoelige borsten.[/quote]Hoe was je echo? 

Hoi dames,na bij de eerste echo het hartje te zien kloppen(6weken) was het nog wat traag maar opzich niet gek. Deze week mochten we weer terug komen helAas is het hartje gestopt met kloppen veel verdriet en nu alles een plekje geven. Alle dames hier veel geluk met de zwangerschap.  Groetjes

Nee,  S! Als oprichtster van dit topic ?.  Wat ontzettend klote is dit zeg. Heel heel erg veel sterkte deze tijd. Geef het een plekje en neem je tijd. Dikke virtuele knuffel van mij. Xx

Terug
Bovenaan