Uitgerekend augustus

Hallo,  Ik ben ook uitgerekend in augustus! Op 14 augustus. Ik merkte het eigebeige vanaf dag 1 dag ik overtijd was. Deed met 3 dagen overtijd een test en weet dus ook met 4 weken en 3 dagen dat ik zwanger ben. 3 januari is de eerste afspraak bij de VK en ik vind het hééél spannend. Vooral na alle verhalen die ik hoor en lees over hartjes die niet(meer) kloppen en lege vruchtzakjes enzo...  

Sorry dat ik even bij jullie kom storen, maar ik zocht Citrus ? Mag ik je feliciteren meid?! Wat je in een ander topic van de tweelingen gelezen had klopt helaas. Ik kan geen PB sturen toch? Ok wens jou en alle andere dames een voorspoedige zwangerschap. Hopelijk mogen wij binnenkort ook weer ?

Ah BenB, leuk dat je mij hebt opgezocht. Ik keek gister toevallig of je in dat andere topic nog had gereageerd. Pb gaat inderdaad helaas niet, stom hè.Bedankt voor je felicitatie, ik hoop voor jou/jullie dat het geluk ook weer jullie kant op komt. Veel liefs. Xx

Bedankt meiden,we hadden het ons ook heel anders voorgesteld, hopelijk is er binnenkort voor ons meer geluk.  Nu de aankomende tijd maar heeft veel met ons kleine meid knuffelen dat verlicht het weer een beetje.heel veel geluk ??

[quote quote=10146594]Bedankt meiden, we hadden het ons ook heel anders voorgesteld, hopelijk is er binnenkort voor ons meer geluk. Nu de aankomende tijd maar heeft veel met ons kleine meid knuffelen dat verlicht het weer een beetje. heel veel geluk [/quote]Pff vreselijk heel veel sterkte meid. Ik heb as maandag de 1ste echo dit is ook echt een van mijn doemgedachten.. Wat nou als er geen hartje is. Helemaal geen rede omdat te denken maar toch blijft het door m'n hoofd spoken 

Happy S Wat heftig! Veel sterkte. Lavendeltje Echo was goed. Mooi kloppend hartje, goed ingenesteld, en qua groei mooi op schema. Hartstikke blij :) 

Terug
Bovenaan