Uitgerekend augustus

Hoi meiden!! Niet al jullie berichten gelezen is wat veel ? maar van harte voor de gene die zwanger mogen zijn! Het is toch bijzonder! Even voorstellen. Ben (net) 36 geworden en mama van dochter (bijna) 6. Heb al tien jaar een hele lieve vent. Werk in horeca daarom ook nu laat actief.Ik heb op mijn verjaardag getest. Niks helaas. Maar 2 dagen er na op NOD RAAK!! Over the moon ben ik! Maar nu week verder merk ik weinig van de zwangerschap. Ben niet mega moe zo als de eerste keer. En misselijk ook maar soms. Nu is dat natuurlijk fijn, maar ik heb in januari een miskraam gehad met 12 weken en was toen mega zwanger met kwaal op kwaal. Daarom nu best onzeker. Gaat het wel goed enz.. kan mijn kindje goed genoeg groeien met mijn onregelmatige baan. Enz. Ik ga gezellig met jullie mee lezen :) en hoop dat iedereen een gezond kindje mag krijgen. Denk trouwens rond 25 aug uitgerekend.Groetjes!  

Fijn Mathilde! En welkom hier Moeder Olijfje, nogmaals gefeliciteerd! Die onzekerheid hoort er helaas bij. Ik heb het ook, 3de kindje, 3de zwangerschap. Ik voel niks, geen steekjes, prikjes in baarmoeder, nu is deze wel al 2x opgerekt dus zal nu in het begin daar nog weinig van voelen, maar toch he.  Niet echt moe of misselijk... denk dat ik blij moet zijn haha. Ze zeggen vanaf week 6... Vanmorgen de clearblue digitaal weer gedaan, vorige week zaterdag gaf hij niet zwanger aan omdat er nog te weinig hcg was, en wilde hem toch positief zien haha. Er stond vrijwel meteen Zwanger en daarna 2-3weken. Fijn! Kan niet wachten tot 2 januari!!!

Haha ja, we weten het allemaal eigenlijk, maar hoe we ermee om moeten gaan...whaha. en dan denken we...na de 12 weken zal het beter gaan, maar nee... dan leef je weer naar de 20 weken echo en daarna leef je naar levensvatbaarheid..etc etc. Leuk, dat zwanger zijn. ??. Alle gekheid op een stokje... tussendoor zullen we heus genieten. ??

Wat fijn Mathilde, ik maakte me een beetje zorgen ik dacht even dat het niet goed was.misschien wel omdat er al meerderen slecht nieuws brachten... maar wat fijn voor jullie dat het goed was, gefeliciteerd!Moeder olijfje gefeliciteerd en welkom bij ons clubje ? de onzekerheid blijft helaas inderdaad maar vreselijk om dan zo laat nog een miskraam te krijgen, je voelt je dan al de safezone kant op gaan maar dan weet je ff weer dat er geen garanties zijn tot het einde. Het blijft spannend! @Citrus het is fijn om natuurlijk geen kwaaltjes te hebben maar ik vind het ook wel weer fijn . Het stelt me een beetje gerust ?

Hallo allemaal,afgelopen maandag een positieve test! Baby nummer drie mits alles goed gaat. Het was best een verassing dus zijn nog redelijk in een soort van shock! 14 januari de eerste echo ik kijk er al naar uit :) groetjes Iris 

[quote quote=10146680]Happy S Wat heftig! Veel sterkte. Lavendeltje Echo was goed. Mooi kloppend hartje, goed ingenesteld, en qua groei mooi op schema. Hartstikke blij [/quote]Ah wat fijn Mathilde! Ik hoop maandag ook zulk goed nieuws te krijgen?

@hqppy sWat vreselijk zeg, ik weet helaas wat je doormaakt...dit is zo intens verdrietig..veel praten met manlief dat helpt enorm is mijn ervaring geweest.Veel sterkte komende tijd en wie weet komt er paar maanden later wel een baby'tje...Knuffel leeuwtje 

Terug
Bovenaan