Wat een super naar nieuw Happy S! Veel sterkte!! Hier ook allemaal half gebakken kwaaltjes, manlief vind me behoorlijk hormonaal.. hij heeft een punt want ik kan niet veel hebben, huil makkelijk en overdenk alles!wij hebben het nog aan niemand verteld dus dat maakt het in mijn hoofd ook lichtelijk chaotisch, kan niet echt met iemand delen wat ik voel dus ben blij met dit forum. Het is mijn eerste zwangerschap dus ik heb ook totaal geen idee wat normaal is en of dit goede tekenen zijn of niet.Heb echt van die menstruatie achtige krampen in buik en af en toe in mn rug waar ik me wel echt zorgen om kan maken, dan voel ik wat en ga ik gelijk naar de wc of ik geen bloed heb. De krampen zijn heel kort en dan is het helemaal weg. Mn borsten zijn echt mega groot (en gevoelig), misselijk soms met vlagen maar hoef gelukkig niet te spugen. Ik droom snachts echt vreselijk van miskramen tot aan achtervolgingen heb medelijde met mijn brein hahahaIk lees hier (gelukkig) dat meerdere van jullie jezelf zo gek maken dat steunt wel! Het hoort er allemaal bij zeggen ze he ;-). Liefs van mij