Uitgerekend augustus

Wat een super naar nieuw Happy S! Veel sterkte!! Hier ook allemaal half gebakken kwaaltjes, manlief vind me behoorlijk hormonaal.. hij heeft een punt want ik kan niet veel hebben, huil makkelijk en overdenk alles!wij hebben het nog aan niemand verteld dus dat maakt het in mijn hoofd ook lichtelijk chaotisch, kan niet echt met iemand delen wat ik voel dus ben blij met dit forum. Het is mijn eerste zwangerschap dus ik heb ook totaal geen idee wat normaal is en of dit goede tekenen zijn of niet.Heb echt van die menstruatie achtige krampen in buik en af en toe in mn rug waar ik me wel echt zorgen om kan maken, dan voel ik wat en ga ik gelijk naar de wc of ik geen bloed heb. De krampen zijn heel kort en dan is het helemaal weg. Mn borsten zijn echt mega groot (en gevoelig), misselijk soms met vlagen maar hoef gelukkig niet te spugen. Ik droom snachts echt vreselijk van miskramen tot aan achtervolgingen heb medelijde met mijn brein hahahaIk lees hier (gelukkig) dat meerdere van jullie jezelf zo gek maken dat steunt wel! Het hoort er allemaal bij zeggen ze he ;-). Liefs van mij

Hallo Dames,Ik zit met een vraag, en hopelijk kan iemand mij daar antwoord op geven of gerust stellen☹..Vandaag op mijn werk had ik het met een klant over zwangerschap (niet verteld dat ik zwanger ben, maar haar zusje is nu zwanger) Haar zusje heeft dus mega veel last van de misselijkheid (Ook al in het ziekenhuis gelegen met uitdroging) en bik haar vorige zwangerschap had ze nergens last van. Dat is uitgelopen op een miskraam. Bij haar eerste had ze ook overal last van. Dus puntje bij paaltje zegt de klant tegen mij, nou wel goed dat ze overal last van heeft, dan gaat het nu wel goed, dat komt door de HCG, want bij de vorige zwangerschap had ze nergens last van en dat werd een miskraam.Nu ben ik dus ineens heel onzeker ( ben nu 5+2) maat volgens mij valt het bij mij allemaal wel mee. Gevoelige tepels en met vlagen, vooral in de avond, misselijkheid. Ik denk nu dus van tja zal ze gelijk hebben? (In mijn achterhoofd weet ik dat niet iedereen allerlei kwaaltjes heeft) maar zou toch graag jullie verhalen horen! Het blijft toch maar door mijn hoofd spoken? Liefs

Hi @BoogschutterWaterman,Jeetje ja ik snap je hoor! Ik kan me bij jou aansluiten dat ik ook op gevoeldige borsten krampen en af en toe een vlaag van misselijkheid niet veel symptomen heb ik ben 4+6. Veelal hoor ik dat de meeste vrouwen vanaf week 6 a 7 gaan spugen en andere zeggen dat ze dat al hebben vanaf dag 1 aen weer andere doen dat helemaal niet. Juist dat het zo wisselend is maakt ons onzeker! Ik leef met je mee. En denk maar zo dat er ook mommys to be jaloers zijn op onze iets wat vage vlaag van misselijkheid want dat spugen met uitdroging als gevolg is ook geen feest!  Nogmaals we zijn allemaal anders en ik ervaar ook niet super veel lichamelijke klachten. Liefs 

Hi @BoogschutterWaterman,Jeetje ja ik snap je hoor! Ik kan me bij jou aansluiten dat ik ook op gevoeldige borsten krampen en af en toe een vlaag van misselijkheid niet veel symptomen heb ik ben 4+6. Veelal hoor ik dat de meeste vrouwen vanaf week 6 a 7 gaan spugen en andere zeggen dat ze dat al hebben vanaf dag 1 aen weer andere doen dat helemaal niet. Juist dat het zo wisselend is maakt ons onzeker! Ik leef met je mee. En denk maar zo dat er ook mommys to be jaloers zijn op onze iets wat vage vlaag van misselijkheid want dat spugen met uitdroging als gevolg is ook geen feest!  Nogmaals we zijn allemaal anders en ik ervaar ook niet super veel lichamelijke klachten. Liefs 

@ Boogschutter waterman en liefs van ... dat zegt niks hoor! Ik had bij beide zwangerschappen niet erg veel klachten. Wel van die kleine symptomen. Last van de onderrug, gevoelige borsten en met vlagen misselijk. Maar heb nooit 1 x gespuugd en opname gehad om het een of ander. Het is net wat je lichaam aan kan denk ik  ik had bij mijn 1ste zwangerschap met 18 weken een miskraam en voelde me ook  niet meer zwanger. Ik denk als het mis gaat je het wel een beetje kan aan voelen komen . Tenminste als je verder bent denk ik. In het begin denk ik het niet maar ik denk als je iets hebt van symptomen zit het wel goed. Als het mis gaat, je hebt er geen invloed op en je kunt ook vanaf nu plat op bed gaan liggen dan nog kan het mis  gaan. Het is dan gewoon niet goed met de aanleg of domme pech. Je kunt er gewoon niks tegen doen als het gebeurd. Ook al leef je als een heilige ?

Ah nee, laat je niet gek maken hoor. Goed dat je het even hier vraagt, je krijgt dan genoeg bevestiging. Hoe voel je je er inmiddels over? Vooral niks opzoeken,schiet je niets mee op. Ik voel mij absoluut niet zwanger, ik heb een positieve test en gevoelige borsten. Dat misselijke heb ik nu al 2 dagen niet. Of dat wel of geen goed teken is...i dont know. En ik klink nu optimistisch maar geloof me, ben zo onzeker als wat maar wel weer goed in de brains dat ik kan bedenken dat ik nu geniet van het zwanger zijn, tot het tegendeel bewezen is. Als ik gewoon een gezond kindje krijg is het zonde geweest van mijn gestress. Bij mijn eerdere voldragen zwangerschappen had ik ook geen kwaaltjes, alleen bij tandenpoetsen moest ik kokhalzen haha. Ik hoop dat je inmiddels er minder onzeker over bent. Het is denk ik inderdaad wat je lichaam kan verdragen/ aankan. Xx 

@Liefs vanJa, stom he! Ergens weet je ook dat niet iedereen hetzelfde is en niemand dezelfde kwaaltjes heeft, maar toch ga je dan twijfelen en word je er onzeker van! Het is voor mij de eerste keer dat ik zwanger ben en ga er ook vanuit dat alles goed gaat, maar je hebt soms toch echt van die twijfel momenten! En omdat het nog zo pril is weet niemand het, dus erover praten (behalve hier, waar ik heel blij mee ben) kan ook niet! Ik ben zo blij als wij 14 januari de eerste echo hebben en als alles dan goed blijkt te zijn! Elke keer als ik naar het toilet ga en niks "spannends" zie/vind, maak ik weer even een vreugde dansje haha..! Wanneer heb jij je eerste echo? @Melissa Derky, @CitrusDank jullie wel voor jullie lieve berichtjes! Dat heeft me wel geholpen, en sta weer met beide benen op de grond. Maar toch is en blijft het spannend allemaal. Ben blij als ik 14 januari de eerste echo heb gehad! 29 december gaan wij wel naar een echopraktijk om te kijken of we het hartje al kunnen horen kloppen.. wij gaan daar wel heel nuchter heen, en verwachten er niet teveel van.. heb er in elk geval al wel heel veel zin in! Voor nu, weltrusten dames. En nogmaals bedankt! Liefs

IGoedenacht meiden, die kwaaltjes man. Het doet wat met ons. In meer of minder me maten. Denk idd dat het niks zegt. En toen het bij mij mis ging voelde ik dat 100% aankomen.@citrus Haha.. ja idd we leven eigenlijk van dag naar dag en echo naar echo ?@malissa derky Thanks! Een clubje ja heerlijk om er bij te mogen horen! Jij ook gefeliciteerd natuurlijk! @lertje! Gefeliciteerd! Leuk hoor zo vol huis. Spannend die eerste echo. Veel stekte @happy sen @boogschutterwaterman leg het idd naast je neer. We hebben er geen invloed op. En wel of geen kwalen zegt dus ook niks. Het komt zo als het komt. Snap het helemaal hoor. Dit zeg ik ook tegen mezelf, anders worden we gek ?  O en ik heb een leuke kwaal. Ik kan na 5 uur niet meer slapen ? en overdag val ik om van de slaap. Chagrijnig dat ik dan word. OMG. 

Terug
Bovenaan