Uitgerekend augustus

Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!Wij hebben vrijdag onze eerste echo gehad en alles zag er goed uit, zagen een mooi hartje kloppen. 2 januari mogen we weer terug. Boogschutter-waterman, tot 6 / 6,5 week had ik nergens last van. Nu sinds een week ongeveer ontzettend misselijk, zodra ik honger krijg is het niet te doen, heel erg moe, gevoelige borsten en mijn buik, rug en borst zit onder de vlekjes. Heeft iemand toevallig nog last van rode vlekjes op het lichaam? 

Gebruiker1010087 gefeliciteerd! En welkom :) @mxxx oef vervelend dat er toch wat kwalen de kop op steken. Die rode vlekken herken ik niet. Ook niet uit eerdere zwangerschappen. Sorry kan ik je niks over zeggen. Jeuk dat had ik wel heel erg. ?  

boogschutterwaterman, fijn dat je weer wat vertrouwen hebt gekregen. Het is altijd spannend, dit is mijn 3de maar het voelt als de eerste, echt heel bizar. Die onzekerheid blijft dus wennen zit er niet in,  maar mee omgaan is het dan eerder.We leven idd van echo naar echo. Ik krijg ook de zenuwen stiekem hoor, zei ik gisteravond nog zo uberstoer dat ik het wel ga zien... ben ik nu bang dat ik idd niet meer zwanger ben...hoe stom! Haha, zit echt in zo'n achtbaan haha. Ik temp nog steeds en nog steeds is hij hoog, dus daar moet  ik op vertrouwen. Leuk dat je al eerder gaat spieken in je buik! Ben je dan ook 6 weken? Ik heb 2 jan echo in het Zhuis, ben dan 6 weken. Joena, hoe gaat het met jou? Hoe voel jij je? 

@CitrusJa, ik ben dan 6+2, dus ben heel benieuwd! De week kan mij niet snel genoeg gaan! Morgenavond gaan we het al wel aan mijn ouders vertellen, vind het zo lastig om het voor ze te verzwijgen. Ben enig kind en woon ook nog naast ze, dus zie ze elke dag?! Jij ook heel veel plezier 2 Januari..!! Liefs

@BoogschutterWatermanNou inderdaad! tis echt fijn om hier af en toe te lezen en te praten. Wij hebben ook 14 januari de echo staan dus we gaan gelijk op! Ik vind het ook super lastig niks te zeggen tegen m'n ouders, ook ik enigst kind en super close. Nadeel is alleen dat als ik het mijn ouders vertel, mijn man dat ook graag wil. En helaas... mijn schoonfamilie kan geen geheimpjes bewaren dus hebben we samen besloten het na de echo van 14 januari tegen iedereen te zeggen dan hoeven we namelijk geen stress te hebben of er wel of niet iets verklapt is.Zo spannend allemaal, ik heb echt momenten dat ik alles kan loslaten en 100% kan genieten van het idee maar als ik dan alleen ben en manlief is eventjes weg ga ik malen. En dat terwijl ik altijd super nuchter ben haha, wie had dat gedacht. En inderdaad @Citrus zonde van al deze stress als je straks een gezond kindje in je armen hebt. Liefs

Vanmorgen mijn schoonmoeder verteld dat we in verwachting zijn... verbaasd en blij was ze. Ik liet haar het vestje uit doen maar las de tekst niet op haar shirt haha. Toen kwam mijn dochter mijn kant op lopen en hield haar shirtje even wat straks en zag het haar lezen haha leuk moment!  Ach zegt ze met een verbaasde blik. Daar kwamen de tranen...

Hey ik ben een tijd offline geweest maar ik heb sinds een week steeds meer last van kwaaltjes ze komen en gaan. Ik ben nu 8 weken zwanger en sinds vandaag echt kots misselijk.  Ik liep in de supermarkt en ik voelde me zo beroerd, dacht steeds nee niet nu. Tot nu toe nog niet overgegeven. Ik vraag me alleen af of ik niet gewoon een griepje heb opgelopen? Had het ineens sinds vanmorgen.. Wel gek dat het pas komt met 8 weken vandaar dat ik eerder denk aan een griepje. Ook nergens trek in. Alleen aan fruit behoefte. 

Terug
Bovenaan