Uitgerekend augustus

Hoi meiden,
Na anderhalf jaar hopen en teleurstelling was vorige week een positieve test een enorm geschenk. 
We zijn uitgerekend op 1 augustus en hebben 12 december een echo. Ik wil heel erg blij zijn maar ben ook een beetje terughoudend. 
Kwaaltjes waar is last van heb: opgeblazen buik en winderigheid (niet echt een kwaaltje die ik link aan zwanger zijn), last van mijn buik spieren. Voelt als spierpijn maar dan zonder gesport te hebben. Af en toe duizelig en een heeel kort lontje. Haha 
Fijn om het te kunnen vertellen ook al ken ik jullie niet.

Hallo dames, 

aller eerst gefeliciteerd allemaal. 
Ik heb vanochtend ook positief gestest! Nadat ik in dec een mk had met 7 wkn nu dus weer zwanger van ons eerste kindje samen. Ik heb al 2 cadeautje dochter van 8 en 7. 
Zal volgende week de verloskundige bellen voor een afspraak. Deze krijg ik met 7 wkn dus zal een week voor kerst zijn hoop ik. 
Moet zeggen dat ik het nu nog spannender vind omdat het de vorige keer mis ging. 
Mijn berekening is op 8 aug! 

Groetjes

Hoi hoi,
Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! En wat een mooie tijd om te mogen bevallen :)
Ik heb woensdag positief getest en het streepje loopt mooi op! Aangezien ik een late eisprong heb gehad (dag 20) zal mijn uitgerekende datum rond 10 augustus zijn. Ik vind het super spannend! 
Ik heb vanaf dinsdag last van een mega opgeblazen buik, met vlagen wat misselijk en moet vaker plassen. Verder nergens last van :)
Ik ga maandag of dinsdag bellen voor een afspraak bij de verloskundige. Bij ons doen ze de eerste echo rond 8 weken, dus ik hoop dat ik de echo dit jaar nog mag krijgen. 

Hier ook zwanger van mijn eerste kindje(s) vorig jaar twee kindjes verloren en 14 maanden later op nieuw zwanger. Vandaag precies 5 weken zwanger en rond 2 augustus uitgerekekend als alles goed gaat. 21 december mijn eerste echo en ben echt bang voor weer een teleurstelling 

Voor alle nieuwe groepsleden gefeliciteerd!!
@gebruiker10098382 ik herken dat wel, ik ben ook erg terughoudend na 2 miskramen. Wel fijn dat er in deze groep meerdere meiden zitten die dat hebben meegemaakt. Dan zie je maar weer dat je niet de enige bent.
ik heb 3 januari de echo. Wel pas laat maar omdat ik door mijn werk op 21 december niet kon en de kerst er tussen zit kon t echt niet eerder. Ik duim echt t deze keer blijft zitten maar echt genieten kan ik er niet van. Er is altijd de gedachte dat t weer mis kan gaan.

Gefeliciteerd allemaal. 
Ik ben waarschijnlijk eind juli uitgerekend, maar zou ook begin aug kunnen zijn. Ivm onregelmatige cyclus weet ik het niet zo goed. 12/12 de 1e echo. Super spannend :)

Hi allemaal,

gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Afgelopen dagen heb ik een aantal zwangerschapstesten gedaan en het streepje wordt steeds donkerder. Het is mijn eerste zwangerschap. 
Ik vind het allemaal nog zo onwerkelijk en spannend. 
Als het goed is, ben ik rond 8 augustus uitgerekend.

Hi meiden!!
Ik heb vanmorgen positief getest met een clearblue. Hij gaf 2-3 aan dus dat is 4/5 weken als t goed is..!
mijn laatste menstruatie is 29 oktober begonnen! 

Ik vind t zo spannend!! Gefeliciteerd allemaal!

Terug
Bovenaan