Uitgerekend augustus

21 december mijn eerste echo gehad. Wat was ik bang voor weer een slechte uitslag. Maar daar zit mijn kleintje met een hartje❤. Wel ben ik geen 8 weken zwanger maar op dat moment dat ik mijn echo kreeg bleek ik nog maar 6 weken en 2 dagen zwanger te zijn. Maar het hartje klopt ik ben nog nooit zo blij geweest in mijn leven.??

Hoi allemaal k ben er net een week achter dat k zwanger ven van me 3 de kindje. Op een een of andere manier kan k ni eten me eetlust is weg. Ben ook egt zenuwachtig deze keer. Iedereen heel veel plezier met de zwangerschap eb van harte gefeliciteerd x 

Ahh wat een prachtig nieuws @patriciaenbabyGeniet er van!! Even nieuwschierig... Hoe hebben ze berekend dat je 6 weken bent en geen 8? 

Ik heb hier ook wat last van kwaaltjes. Opgeblazen gevoel, heel vermoeid zijn, sochtends wa misselijk, en heel eege pijnlijke borsten (sorry) ?

Bloompje welkom terug... ja fijn he die kwaaltjes. 1 geruststelling,  ze worden over een paar weken minder haha nog ff volhouden! PatriciaEnBaby wat een verschil in tijd... had je ook onregelmatige cyclussen? Cutieboo gefeliciteerd... mijn eetlust is ook veel minder. Voor mij niet zo heel erg ik kan er wel wat af hebben!  Aleen nu niet handig natuurlijk.  Savonds ook bijna geen zin om te snaaien, voordelig!  Het is verder natuurlijk een spannende tijd,  iedere keer opnieuw ?

De 19e samen met mijn man een test gedaan, zwanger! Dag erna meteen naar de huisarts geweest, 9 juni echo.We zijn helemaal in de wolken, proberen ruim anderhalf jaar zwanger te worden. Nu is het eindelijk zover!Ik heb het de hele dag koud, erg moe en gevoelige borsten. Geen misselijkheid gelukkig, dus mag niet klagen.Rond 20 augustus hopen we voor de eerste keer ouders te worden.

Terug
Bovenaan