Uitgerekend augustus

En hup mijn hele verhaal weg ?, lekker dan!Maar ik wilde zeggen Amelandgirl gefeliciteerd en wat fijn dat het is gelukt na zo'n lange tijd te proberen! Jullie gaan goed de feestdagen in ?

Gefeliciteerd dames! Joena, heb je mijn vorige berichtje gelezen dat ik naar je vroeg? Moet ik me zorgen maken? Ik hoop dat het goed gaat meid. Vraagje, hebben jullie savonds ook meer last van borsten dan sochtends? 

Citrus  wat lief je bericht :)! Hier gaat het goed!! Was een spannende week, was toch wat onzeker door die miskraam. Maar nu zijn we de 5 weken gepasseerd.. en voelt fijn! Ik had gister wel ineens weinig kwaaltjes. Andere dagen deze week toch wel buikkramp, meer waterige afscheiding, borsten gingen zeer doen. Gister was alles ineens een stuk minder. Dan schrik je en denk je: het gaat mis. Maar ik heb nog geen druppel bloed gezien XD en had vanochtend weer een wat 'waterig' gevoel beneden (hahaha sorry voor de details...)Dus ik moet gewoon rustig blijven en genieten. Al is het gewoon niet zo onbezonnen nu...Ik heb dus niet veel klachten. Niet misselijk... niet moe. Soms wel juist vroeg wakker en energie. Hoe is het nu met jou ???

En ja ik heb het ene moment meer pijnlijke borsten dan anders. Soms alleen gevoelige tepels. Ik wil me niet druk maken. En 's avonds inderdaad wel vaker wat gevoeliger...

Oh gelukkig! Ja logisch dat je nu wat onrustiger erover bent, begrijp ik na een eerdere miskraam. Las meerdere dames hier. Het is al spannend, maar als het rond deze tijd vorige keer fout ging, dan helemaal.  Fijn dat je je er beter bij voelt nu! Hier gaat het ook goed maar ook mega onzeker. Bijna nergens last van, had gedacht dat borsten wel erger zouden worden maar nee en dat maakt mij dan weer wat onrustig. Verder ook absoluut geen teken dat het niet goed zit, maar daar komen we maar op 1 manier achter haha.  Vanmorgen wel test gedaan, ik hield het niet meer maar hij is ZO ontzettend donker, daar kun je niet omheen en dat gaf me weer wat rust. Ik weet dat testen nu onzin is, maar als dat mij rust geeft dan geeft mij dat rust ?. 2 jan is al volgende week woensdag! En week erop, 10 jan bij de VK, ze belde net. Weet alleen nog niet of ik wel bij VK moet maar zal dat 2jan vragen. Het wordt sowieso medische bevalling. Fijne dagen meid en andere meiden ook! Voor diegene die het gaan vertellen, veel plezier! Ik ga het 2de kerstdag vertellen aan mijn zus ?. Mijn jongste weet het nu ook, net 6, en hij geloofde het niet, maar glunderende oogjes hoor, oudste stond ook te springen van geluk, hij is 11. Zo leuk. En, naam vergeten, wat leuk dat ze zo reageerde op het shirtje van je dochter! Mooi die reacties he? Ik wil ze altijd overdoen haha. Zo mooi :)  Fijne dagen meiden. Maak er wat moois van! Xxx

Zo net de eerste echo gehad wat ben ik opgelucht zeg via de buik gelijk een soort rijstkorrel te zien. Plus kloppend hartje en ook even kunnen horen wat bijzonder!Mijn onzekerheid is nu even weg maar die komt vast wel weer terug over 3 weken mogen we weer even spieken! Ik dacht zelf rond week 7 te zitten hele onregelmatige cyclus dus had geen idee hoe ik moest rekenen maar bleek er niet ver naast te zitten 6 weken en 4 dagen uitgerekend op 15 Aug. 

Terug
Bovenaan