Uitgerekend augustus

Hallo lieve meiden! :DIk wil me ook graag aansluiten bij jullie. Ik ben vandaag precies 5 weken en ben 27 Augustus uitgerekend. Ik weet sinds een week dat ik zwanger ben en heb de eerste 3 dagen in een soort roes geleefd haha. Dat is nu voorbij en kan ik genieten. 25 Januari onze eerste echo en dat vind ik echt mega spannend!!Ik vind alle kwaaltjes stiekem heel fijn! Ik heb pijnlijke tepels, af en toe misselijk en een hele opgezette buik. Maar het voelt goed ofzo.. Continu het gevoel ook dat er iets in mijn buik gebeurt als het ware. Beetje krampjes enzo. Hebben jullie dat ook??En is het gek als ik bij 5 weken het gevoel heb dat ik een wat dikkere buik krijg? Of kunnen dit echt alleen mijn darmen zijn?Ook af en toe het gevoel dat ik in mijn broek plas haha (sorry voor de details). Maar dit is gewoon afscheiding. Meer meiden hier last van?Heel veel vragen maar ben onwijs benieuwd naar jullie kwaaltjes.. Vind het allemaal zo spannend!Liefs 

Oh lavendeltje, wat fijn!!  CharlieAdam, gefeliciteerd!!  Spannend allemaal he, leuk dat je er lekker van kunt genieten. Houden zo :)  De opgezette buik komt niet zozeer door het sesamzaadje ;) maar doordat he darmen wat trager werkt door hormonen enzo. Dus dan is het wat opgezette. Je baarmoeder bevindt zich nog achter het schaambot dus daar nog niets van te zien. Tenzij je al een eerdere voldragen zwangerschap hebt? Bij mijn 2de was mijn baarmoeder al wat opgerekt dus kwam ook wat eerder tevoorschijn, ben nu zwanger van de 3de dus ben heel benieuwd. Door de eerdere zwangerschappen was alles savonds na het eten al wat boller en nu vind ik dat ik het niet meer hoef in te houden ??.  Lekker ontspannen. Maar nog niet voor de buitenwereld hoor, ben slank dus dan valt zo'n bollie ineens wel op ?. Ik zou zeggen, pronkt maar lekker hoor, kan jou het schelen. Trots op de opgezette darmen door ons sesamzaadje / rijstkorrels ??

Hier ook onzeker hoor! En voor mij is het de tweede zwangerschap, maar op een of andere manier vind ik het spannender dan de eerste. Ik heb in de afgelopen week alweer twee testen gedaan om het knalstreepje weer even te zien, whaha. Belachelijk eigenlijk. @Citrus, ik heb inderdaad in de loop van de avond ook meer lady van mijn borsten. Zo richting het avondeten of als we 's avonds op de bank zitten, dan is het een stuk erger dan overdag. Verder deze week vooral last van rommelende darmen en ik merk echt dat het eten me in de weg zit. Ik ben nog niet misselijk, maar heb meer honger verdeeld over de dag, alleen dan weer helemaal geen zin in eten als ik het voor mn neus heb staan. Ben ook al twee kilo afgevallen in de afgelopen twee weken, omdat ik denk ik meer moet eten eigenlijk. Het is zelfs andere mensen opgevallen dat ik afgevallen ben, oeps. We hebben besloten dat we morgen het nieuws aan mijn moeder, broertje en zijn vriendin gaan vertellen. We wilden eigenlijk wachten tot nieuwjaar, maar dan is mijn broertje niet in de buurt. Met nieuwjaar gaan we het dan aan het gezin van mijn man vertellen, dus dat is gelukkig maar een weekje later. Spannend allemaal!Leuk om te horen dat er al een aantal een goede echo hebben gehad!

Dames,Voor iedereen een hele fijne feestdagen! Voor diegene die het met kerst gaat vertellen veel plezier! Wij doen vanavond met mijn ouders een cadeauspel en er zit een zwangerschapstest met een kaartje bij in.. ben benieuwd naar hun reactie. Is voor mijn ouders het eerste kleinkind. Liefs

Lavendeltje gefeliciteerd met de goede echo ... wat bijzonder weer hé! Wij zaten er ook 3 dagen naast dat is wel normaal denk ik want ik lees het meer... maar fijn de kerstdagen in gaan is dat ?CharlieAdam gefeliciteerd met de positieve test en ik sluit me volledig bij Citrus aan,  het hoort er allemaal een beetje bij. Niks om je zorgen over te maken!

JomieJW leuk dat je het al gaat vertellen... het is ook kerst, geen mooier moment denk ik wat je kan hebben om het je familie te vertellen ? ook ik ben wat afgevallen want heb minder eetlust. Bijna alles smaakt me nog wel maar ben het sneller zat,  gaat me het tegen staan. Alleen zin in frisse dingen zoals toetje , fruit,  ranja. Dat gaat heel goed.  Mijn vriend kwam vanavond terug van kerstmiddag en had een lekkere bamischijf meegenomen. Ik had er eigenlijk geen zin in maar ik vind het normaal heerlijk . Lekker opgegeten en 1x raden,  misselijk al de hele avond ? verschrikkelijk! BoogschutterWaterman wat een leuk idee. . Hoe hebben ze gereageerd?  Zo leuk om te vertellen! Ik wil het eigenlijk steeds overnieuw doen haha

Pff daar lig ik dan... klaarwakker. Ik word gek van de neusverkoudheid ! Ben ik zoveel door wakker.  En dan wordt mijn dochter ook ineens huilend wakker,  kan ik daar weer heen. Is mijn vriend ook nog eens aan het snurken. Ben ik dus mooi wakker! KLAARWAKKER... Gevolg dat ik ook nog eens hartstikke beroerd word. Nu lig ik beneden op de bank met een schaaltje vla tv te kijken en jullie te berichten... ik voel me een beetje gefrustreerd nu haha 

Terug
Bovenaan