Uitgerekend augustus

Ah Melissa,balen! Hoop dat je toch nog wat hebt kunnen slapen. Ik zat om 8uur beneden, kinderen waren alweer wakker en ben net klaar in de sportschool. Heerlijk, weet alleen niet zo goed tot hoever ik kan gaan. Zijn er sporters in ons midden? Soja, wat doen jullie max qua hartslag ? Met lesje steps zat ik even op 162. Ben sowieso sneller kapot omdat je meer slagen hebt. Ik hoor het graag.   Fijne dagen! 

Ik meld me ook graag aan. Vorige week een positieve test in handen, na 11 maanden proberen. Wat bijzonder en zo onwerkelijk nu. Op 15 januari hebben we de eerste echo, volgens eigen berekeningen ben ik dan bijna 9 weken zwanger.Ik had tot een paar dagen geleden nergens last van, maar vanaf het weekend veel misselijk en spugen. Hopelijk gaat dit snel weer over. Iemand tips tegen de misselijkheid?

Kiwi van harte gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws na 11 maanden.Ik heb er zelf gelukkig geen last van maar hoorde gember in de thee.

Gefeliciteerd kiwi en gebruiker... mooi de kerstdagen in gaan zo ?Vandaag mijn moeder verteld en mijn neefje en nichtje.  Allemaal verbaasd haha zo mooi die koppies! Leuk om met ze te delen ❤ Fijne kerst nog allemaal en morgen... Ik ben benieuwd naar jullie verhalen ?

Vandaag mijn ouders zus en oma door middel van kerstcadeaus het nieuws verteld en stiekem gefilmd geweldig die reacties  Vader was stomverbaasd moeders gilde het uit. Oma emotioneel en zus vroeg hé hoe dan? ?? Morgen zijn de schoon ouders aan de buurt. 

Terug
Bovenaan