Uitgerekend augustus

@boogschutterwaterman, wij willen wel een NIPT test gaan doen, maar moeten ons er ook nog meer in gaan verdiepen. We hebben een afspraak met de verloskundige om dit te bespreken staan over een paar weken. Ik ga er in de tussentijd nog wel goed over lezen! 

Hey meiden, nu 7 weken en 4 dagen zwanger vorige week een goede 1ste echo gehad met kloppend hartje. De hele tijd met vlagen misselijk en vooral heel erg moe en maagzuur. Nu ineens sinds gisteren helemaal nergens last meer van voel me fit. Aan de ene kant lekker maar 't maakt me ook echt wel onzeker 15 januari pas weer een echo. Dat word weer aftellen ?

Ik heb me intussen verdiept in de nipt test en kwam snel tot het besluit dat we hem niet doen. Eigenlijk weet je na de uitslag dus nog niets. Althans, die verhalen heb ik vaker voorbij zien komen dan positief.  Gezien ik slecht om kan gaan met stress is dit voor ons persoonlijk het niet waard.  En uiteraard heb ik begrip voor diegene die het wel doen, ieder zijn mening. Wat leuk lavendeltje , een mooi kloppend hartje! Symptomen komen en gaan en nemen af. Denk vooral aan het hartje dat je hebt gezien. Zeg ik Heel stoer, maar het is wel zo. Ik denk dat je straks dit ook tegen mij zal moeten zeggen haha. joena die HONGERR, te erg. Van het ene op het andere moment echt mega honger, zit ook snel weer vol en voor ik het weet rammel ik weer haha. Tot nu toe kan ik nog gezonde keuzes maken, maar inderdaad...vandaag mag alles ?Oh en ben mega moe, kan niet stoppen met gapen.

Ik ben vandaag voor het eerst eigenlijk ook echt MOE! Pffff en dat op oudjaarsdag!! Heb alleen gesport... en net boodschapjes gedaan.. maar het voelt alsof ik 10 uur heb gewerkt ! HAHAHAHA...Het is wat he, zwanger zijn! Gister had ik een mega kort lontje en dat is echt NIKS voor mij! Ben altijd best een vrolijk ei. Arme vriend XD

Ik ben vandaag voor het eerst eigenlijk ook echt MOE! Pffff en dat op oudjaarsdag!! Heb alleen gesport... en net boodschapjes gedaan.. maar het voelt alsof ik 10 uur heb gewerkt ! HAHAHAHA... Het is wat he, zwanger zijn! Gister had ik een mega kort lontje en dat is echt NIKS voor mij! Ben altijd best een vrolijk ei. Arme vriend XD

Hey meiden het laatste berichtje voor 2018. Wij zijn weer heeerlijk in nederland meteen een broodje met brie gegeten haha. En natuurlijk lekker uitgebreid gedouched. Erg fijn!Ikben er nu achter dat rijst echt spuugnijgingen veroorzaakt. Dat ruikt gewoonniet meer lekker! En dat met een vriend die indo is en eigenlijk elke dag rijst eet! Ik hoop dat dit wel beter gaat worden.  @citrus en de anderen.. wij hebben al besloten geen nipt test te doen. Van veel vrouwen in onze omgeving komen er slechte resultaten en raden ze je vaak meteen aan het kindje te aboteren terwijl in de meeste gevallen het kindje toch gezond blijkt te zijn! De 20weken echo laat al genoeg zien. En we vertrouwen erop dat het gezond terwereld gaat komen. We geloven in God en zijn goede zorgen ook voor dit mooie wondertje. ? en allen een heel gezegend oud en nieuw gewenst en voor 2019 alle gezondheid en wauw dat is het jaar van ons allemaal een nieuw wondertje! 

En broodje brie haha ja lekker hé Agnesz!  En wat lastig als je man veel rijst eet en jij er niet meer tegen kan ! Ik heb ook een korter lontje ... heel sneu voor mijn vriend. Hij had met kerst van alles lekkers gehaald voor ontbijt en ik kon het niet eten oa gerookte zalm en rosbief. Ik was heel boos en hij durfde het al niet meer te eten... na een poosje voelde ik me al schuldig. Ik kon het gewoon helemaal niet hebben.  Normaal ben ik helemaal niet zo. Maar ook irritant dat je je snel geïrriteerd voelt. Vind het niks aan haha  bij mij neemt de eetlust enorm af. 2 weken terug was ik alleen maar hongerig !

Terug
Bovenaan