Uitgerekend augustus

Whoohooo! Happy New Year!!! Toen we buiten stonden barste ik spontaan in huilen uit! Ik besefte mij dat in 2019 gewoon mijn diepste droom uit zal komen! Eindelijk compleet zal voelen met 3 mooie kinderen... emo-muts. Het overviel mij haha. En dorst, dorst, dorst de afgelopen dagen. Niet normaal! Droge mond en klotsbuik van al dat water. Heeft iemand dit ook? En vanmiddag in slaap gevallen. Anyhoe...Ik ontarm het :) vanmiddag dan eindelijk naar mijn zus om het Te vertellen. En dan woensdag, morgen dus in feite al!! De echo!Trusten dames en proost op ons jaar! Xx 

Gelukkig nieuwjaar allemaal. Hoop voor ons allen dat deze droom uit mag komen inderdaad... dat zal toch fantastisch zijn!  Ik heb soms dagen met veel dorst. Heb het idee dat het wat af neemt. Vorige week had ik dat erger namelijk.  Slaap lekker... over 3,5 staat mijn dochter paraat pfff moet er ff niet aan denken haha

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!Gisteren nog een aantal vrienden ingelicht  zo leuk om te doen! Hier ook heel veel dorst..Drink ook best wel veel . Bij vk volgende week maar eens navragen .Fijne dag allemaal!Grtz

Lieve dames, jullie ook allemaal een heel mooi nieuwjaar gewenst!Over dat drinken herken ik wel, alleen dan vooral in de nacht. Heb dan bijna constant een droge mond, dus heb ook een flinke beker water naast het bed staan. Tot nu toe trouwens gelukkig vooral in de ochtend en middag flink misselijk, maar nog niet overgegeven. Misselijk is ook vervelend, want ik kan hierdoor ook niet heel veel in het huishouden doen, maar dan krijg ik tenminste alle voedingsstoffen nog binnen ipv dat ik het er uit gooi :) Citrus, hoe is de bekendmaking bij je zus geweest? Hoe reageerde ze? Vanmiddag is mijn schoonfamilie aan de beurt!

Jamie, echt GE-WEL-DIG.  Ze las het berichtje en zei. Niet!!!!!! Echt?????? Nee joh! En toen was het huilen ?.Perfectos haha  En ik wil het steeds overdoen, heerlijk. Mijn man heeft het gelukkig gefilmd :) Bij haar is haar baarmoeder verwijderd vanwege cystes en nog meer ongein, daarom vond ze het heel erg fijn dat ze toch nog een babytje kan knuffelen :)  ze is 3 jaar ouder en heeft een zoon en dochter. Morgen de echo, ben op van de zenuwen... brrrrr

@ joena en citrus: ben vandaag 12 weken. Zit op t juli forum? ik kwam ff kijken of er nog bekende namen van t nod groepje succes hadden. Ik heb as donderdag de 2e termijn echo. Hij lukte de eerste x niet, kindje lag er telkens niet goed voor. Ze had nu 2x 16 juli gemeten maar je moet 3x meten voordat ze n datum meegeeft. Dus deze week gaan we gewoon nog een keer?heel veel succes dames. Ik blijf bij juli ?

Kershje. Ja dat doe ik dus ook steeds haha al vanaf juni NOD spiek ik zo af en toe bij andere bekende. Ik had het gelezen van jou ja, lekker veel echo's hihi. Ben benieuwd donderdag, maar dat zal niet veel afwijkender zijn dat je/Ze al dachten neem ik aan. Komt niet zo nauw, de uitgerekende datum geloof ik ?. Maar 3% bevalt uiteindelijk op die datum.  Dus lekker even spieken! Ik heb de eerste morgen bij de gun en de 10de weer maar dan bij de VK. Heel veel zin in maar zoals je kan lezen, retespannend!! Zo bang dat er geen hartje (meer) klopt. Geloof dat ik daarin niet de enige ben. Gelukkig al om half 12:)Leuk dat je kwam spieken en kletst zo nu en dan mee, leuk! 

Wat leuk Citrus! Leuke reactie dus... ik kan me het al gewoon inbeelden zoals je het verteld . Ik kan het ook wel blijven overdoen haha. Gelukkig nog genoeg mensen om te vertellen ?Heel veel succes morgen met de echo.  Ik vind het ook heel erg spannend.  Pas om half 3 ben ik. Balen dat ik de ochtend moet werken maar het is niet anders.  Ik twijfel vreselijk of alles goed is maar aan de andere kant heb ik geen redenen voor ongerustheid. Ik voel me heel zwanger en heb geen bloed gehad. Dus moet er in vertrouwen maar dat blijft moeilijk. Vervelend dat je dit niet in de hand hebt. Dat heb ik namelijk graag ?

Terug
Bovenaan