Uitgerekend augustus

Wat leuk, Citrus! Heel blij dat de bekendmaking zo leuk is geweest!!! Super blij voor je.Heel veel succes met de echo's morgen, voor beide dames! Ik ga er gewoon vanuit dat jullie (weer) mooi nieuws krijgen!

Hoi Citrus. Ja ik ken je nog hoor. Leuk dat je zwanger bent nu ook. Ook de 3e toch, hier ook.Mijn klachten zijn echt te verwaarlozen tov vorige twee   keer.  Niet misselijk en niet extreem moe (niet meer dan normaal met al 2,5 jaar niet doorslapen ?). Dus met het werk gaat dat ook nog prima, ook niet onbelangrijk met een eigen bedrijf hè. 6 juli uitgerekend, vorige twee keer 6 en 8 dagen eerder bevallen dus zou ook nog juni kunnen worden.Allemaal hier heel erg gefeliciteerd. Geniet van de mooie momenten en evt de tijd nog met zijn tweetjes.

Haai Juuno! Wat fijn dat het zo goed gaat! Naast mijn onzekerheid mag ik niet klagen, ben wel moe maar als ik daaraan toegeef dan gaat het juist wel en ja met eigen bedrijf is het altijd even afwachten hoe en wat. Tot nu toe vangt mijn man een hoop op en hou ik mij bezig met alle administratie. Als de kleine er is dan weer even een balans zoeken, maar ook dat komt vast goed!  Leuk om je gesproken te hebben. Ik hou je in de gaten! Haha  Dames, bedankt! Ik ben net wakker en over 3 uur lig ik al in het Zhuis. Dat schiet op hihi. Ik laat het weten! 

Hoi allemaal, mag ik ook meekletsen? Heb de berichtjes gelezen en merk dat ik het fijn vind om ook mee te doen.Volgens mijn eigen berekening ben ik 28 augustus uitgerekend...

Hoi hinriet,Je bent zeker welkom om mee te kletsen en ook van harte gefeliciteerd! Ontzettend leuk al die zwangere vrouwen!  @citrus ben zo benieuwd! Succes strakjes

Zooo spannend weer inderdaad, Agnesz! (Is dat Hongaars trouwens?)Al die eerst echo's nu voor iedereen! Citrus; jij over een uurtje! Ik heb een dochter van 10 en een zoon van 6. Die weten nog van niets, we wachten tot de echo op 15 januari. Zouden eerst de eerste afspraak op 23 jan hebben, en dan nog niet eens een echo... heb vanochtend gebeld of we toch eerder een echo kunnen krijgen. Ik ben (al) 42 en m'n man heeft AMC... nu dus de 15e!!!

Ha meiden!Ik ben een tijdje afwezig geweest en vandaag ook voor het eerst het forum weer geopend. Waar ik ineens hele bekende namen zie die ook zwanger zijn! Wat super super fijn voor jullie, gefeliciteerd! ♥️ Ik ben nu iets langer dan 7 weken en sinds week 6 is de hel qua misselijkheid losgebarsten. Wat een drama, ik wist niet dat je je zo ellendig kon voelen. Gelukkig kan ik alles binnenhouden en blijft het bij kokhalzen. Ik kan totaal niet overgeven maar daardoor blijf ik dus wel ontzettend misselijk. Het gaat over zodra ik eet, dus ik eet de hele dag door brood. Heb ‘s nachts een broodtrommel naast mijn bed staan en een flesje water. Wordt ‘s nachts echt wakker van de misselijkheid. Hoe is het bij jullie?

Terug
Bovenaan