Uitgerekend augustus

Aah vervelend superjuffie die misselijkheid! Hoop dat het snel betergaat. Ik heb zelf wel steeds een raargevoel in.mijn buik du echt veel eten doe ik niet.. steeds kleine beetjes in de namiddag avond eet ik nog minder dan komt het gevoel nog meer maar gelukkigniet spugen! Wel af en toe kokhalsen.. maar dan drink ik even wat water en gaat het vaal wel weer.. Hin mijn naam is agnes zonder  z. En is erg oost europeaans idd! De naam komt veel voor in duitsland etc. 

Agnes, welkom! His, wat leuk! Onze kinderen zijn 11 en 6! Ze weten het al, ook al eerder dat het onze wens was en of ze het leuk leek. We praten hier veel en zijn erg open dus hun mening vond ik ook meewegen, ze zijn door het dolle heen en ze vinden het leuk dat ze nog een geheimpje hebben hihi. Echt heel leuk, ben benieuwd hoe jullie kinderen gaan reageren!! Ben zelf 33. Hopelijk gaat de tijd snel voor jullie. :)

Aaah fijn Citrus! Wat grappig dat je ook al twee kinderen in dezelfde leeftijd hebt! De mijne gaan het alleen niet redden om het een geheimpje te laten zijn... ? Dit babietje is van een andere vader dan die van hun, dus het eerste wat ze willen is 'het aan papa vertellen'! Haha. Dus we wachten even tot de 15e.Melissa ook bijna de echo. Hou je het nog een beetje? ?Ik ga zo even kijken voor een andere bh, dat is zo ongeveer m'n enige kwaaltje; enorm gevoelige borsten... dat als ik me in bed omdraai, ik bijna 'au' zeg...En we gaan lekker even naar het strand met z'n tweetjes, kinderen bij hun vader, dus even de tijd aan onszelf!

Wat fijn Citrus!! Het is je echt van harte gegund!
Ik wil ook zo graag weten of bij mij alles goed gaat. Maar helaas heb ik mijn eerste echo pas om 18 januari, dat duurt voor mijn gevoel nog zoooooooo lang!

Terug
Bovenaan