Uitgerekend augustus

Bedankt Dames!  Ik was zoooo zenuwachtig, ze zei meteen , Nou kom, gaan we kijken! Hij zat er nog niet eens helemaal in (ghghe) en ze zei al , ja! Dus ik zei...kloptie??? En meteen ja hoor, heel mooi. Fjew. Ze heeft ook even snel gekeken naar de teraroom op mijn eierstok, niet verder gemeten maar ze zei dat hij nog het zelfde zat en niet zal groeien door hormonen oid, ik krijg wel wat extra echo's om hem nog beter op te meten als indicatie. Hin, snap dat je het dan even geheim houdt ja hihi.  Geniet met elkaar zo! Temp, jij ook gefeliciteerd!Superjuffie jij ook bedankt! En ja, wat gaat de tijd dan langzaam he, niet normaal. Nou...Ik kan het nog niet geloven, even verwerken nog en volgende week donderdag nog een echo maar dan via de VK. Leuk!! Oja, ben waarschijnlijk 3 dagen korter zwanger. En ik had al op 10dpo getest, dat was dan een vlotte innesteling. Kwaaltjes alleen gevoelige tepels en moe, heel soms naar gevoel van misselijk, maar heel kort. 

Ja hè, dat heb ik ook nog steeds, Citrus. Ben nu 8+3 weken en je ziet nog niets! Ik heb de echo op USB stick meegekregen dus die kijk ik soms even terug! Idd Melissa, hoe is het gegaan?

Ik ben ook weer terug van weg geweest.Ik heb vanavond mijn eerste echo, zo spannend, om 20 uur pas, dus ben de hele dag al van alles aan het doen om de tijd maar snel voorbij te laten gaan. Wel bijzondere dag, 10 jaar geleden is mijn vader overleden en als het goed is zien we vanavond een hartje kloppen! 

Bootje, mijn buik is wel wat meer opgezet, vooral loop van de dag, maar dat is natuurlijk vooral hormonaal, dat het wat opgezet is. Ik heb een uitgeprinte echo meegekregen van ons "vlekje" haha. Beetje wazige foto ;)Oh lautje, wat zullen de minuten langzaam gaan voor je. Laat het maar snel weten hoe het was! Succes! 

Gezellig Hin dat je me kletst en gefeliciteerd!  Wat heftig van je man... is het voor hem niet heel pittig dat er een baby op komst is?  Is het trouwens erfelijk? Citrus gefeliciteerd meid met het goeie nieuws ? een kloppend hartje daar doe je toch alles voor ? en wat superfijn dat de tumor niet gegroeit is dat zal een opluchting zijn pff . Goed nieuws voor jullie ?Ik had vanmiddag ook de echo en ging bijna dood van de zenuwen. Wat verschrikkelijk. Toen kreeg ik ook nog een in opleiding die me eerst even op de gevaren wilde wijzen van roken,  alcohol en drugs etc . Toen ze eindelijk klaar was want we hebben haar heel netjes de tijd gegeven zei de gynaecoloog je zal wel zenuwachtig zijn dus zullen we maar meteen even kijken?  Het beste idee zei ik haha . Het was even zoeken en eenmaal gevonden zag ik niks kloppen. Ik had mijn hart weer in mijn keel en zei meteen dat ik niks zag kloppen. Toen draaide ze iets anders en daar was ie dan. Mijn kleine met een kloppend ?. Ik was zo opgelucht pff . Ik moest al iedere 20 minuten plassen en deed het daar ook bijna in de broek. Man wat kan een mens zenuwachtig zijn!  Maar goed... we zitten nog in de race ? ik ben helemaal gelukkig en kan het nog niet beseffen.  Ook wij hebben heel toevallig volgende week donderdag weer een echo. De termijnecho. Nu op van de stress en lekker de avond voor mij zelf ? lekker bankhangen  heerlijk!  

Terug
Bovenaan