Uitgerekend augustus

Bootje dan lopen we redelijk gelijk op. 1ste echo was 8+6 en vandaag 8+4. Dat is 5 dagen eerder dan mijn eigen berekening  via de laatste menstruatie. En je hebt je echo op usb?  Was dat een echo in 2d of 3d ofzo? Lautje wat spannend vanavond de echo. We zijn heel benieuwd en horen het graag ? heel veel plezier!  Het wordt druk bij jullie Hin en Citrus. En derde... wel leuk dat jullie Kids iets ouder zijn en het bewuster meemaken. Ook fijn dat ze al wat zelfstandiger zijn. Ook dapper om weer in de luiers te stappen zeg. Lijkt me wel ff schakelen! Ik had trouwens ook een hele vage echo vandaag met een vage foto. Wel jammer. Ik moet trouwens nu door de hartafwijking van mijn dochter naar Nijmegen voor een 20 weken echo.  We krijgen dan een nog uitgebreidere echo dan de 20 weken echo.  Wel fijn maar goeie genade ik zit er nu al van in de stress... die is wel heel nauwkeurig namelijk. Ff laten bezinken allemaal. Ook zeiden ze volgende week info te geven wbt de nipttest . Aangegeven dat we dat toch niet doen en vertrouwen op de echo's. Als de echo's anders uitwijzen zien we dan wel wat we moeten doen. Dus dit gesprek doen ze niet meer...  

Citrus!!! Ik ben zooooo ontzettend blij voor je ☺️ Nu eventjes adempauze en geen stress (meer, tot de volgende echo, en de volgende en dan nog meer maar toch!) top begin van 2019 ?

Superjuffie; duurt zooo lang hè?! Wij zouden pas 23e een eerste afspraak hebben, zonder echo... vanochtend gebeld, mag nu de 15e voor een echo...Lautje; hoe ging het? Melissa; wat fijn voor jullie!!! Nu echt genieten! Enne heftig, ach ja, hij is ermee geboren en weet niet anders. Soms pittig, maar ook 'gewoon' inmiddels... niet bekend of het erfelijk is, dus beetje spannend. Citrus; wat fijn trouwens omdat die tumor niet gegroeid is! Is dat überhaupt spannend? Of zit 'ie er gewoon en moet 'ie dat zelf weten?Hier lekker middagje gehad, eerst zo'n straks sporttopje gehaald voor de nacht, heel fijn merk ik nu al (lig er al in, bekaf...) toen even naar strand en daarna lekker uit eten. Ik bof geloof ik dat ik geen last heb van misselijkheid, als ik het zo een beetje lees! Nu slapen en morgen weer aan het werk.Trusten allemaal!

Zo, de eerste echo gehad.  Mijn vriend was helemaal hyper.Zitten nu op 7+5 en met opmeten kwamen ze uit op 13mm29 januari de volgende echo  en dan krijgen we de uitgerekende datum te horen. Dan was het beter te zeggen. Maar wel heel bijzonder  het was goed te zien  en ook 2 mooie foto's, waarvan 1 met dooier zakje Dus op naar de volgende echo, en iedereen veel succes . Ik ga het op mij in laten werken  want het voelt toch heel onwerkelijk  

Lieve meiden!Daar ben ik weer! Ondertussen een paar weken en ook al 2 echo's verder! 2 weken geleden heel licht bloedverlies, ik was helemaal van slag. Hier door mocht ik 2 weken eerder komen voor de echo. Die was goed!! Inwendige echo maar direct met een kloppend hartje! Onbeschrijfelijk zo geweldig! Vandaag weer geweest en we hebben weer onze ukkepuk mogen bekijken! Nu precies 8 weken zwanger! Zo onwerkelijk allemaal! Nu de vragen over NIPT meegekregen... moeilijk hoor.. mensen hier ideeën over? Nu 3 weken wachten tot we weer mogen! Qua kwaaltjes.. erg moe continu en zeer gevoelige borsten. De misselijkheid valt gelukkig mee! Alleen in de ochtend en als ik te lang niet gegeten heb. Hoe is het met jullie?15 augustus ben ik trouwens uitgerekend zoals het er nu uitziet!

Hin fijn dat het verder geen hinder is in jullie keuze voor een kindje. Lijkt me wel pittig maar ken het niet zo goed.  Ik heb ook sporttops voor de nachten gebruikt. Ik vond dat ook fijn. Hopelijk heb je er nu minder last van ?Lautje en Gelukkig gefeliciteerd met jullie mooie echo.  Het blijft iets bijzonders inderdaad. Ik vind het ook nog best onwerkelijk...Gelukkig we hebben een paar pagina's terug het over de nipt gehad ? ik doe iig geen nipt. Is heel persoonlijk.

Ah Melissa, wat fijn!! En jemig hey, wat zenuwslopend was dat voor je! Mij kon je ook echt oprapen! Wel 5x naar de wc geweest voor nr2, werd duizelig, buikpijn. Gelukkig mocht ik meteen liggen. Snap hoe je je hebt gevoeld. Ananasss!!  Dankjewel!! Ik vind het steeds zo'n verrassing als je reageert hihi. Fruityfriend! Hin, ja heel erg blij. Het is wel een dingetje geweest ja, mocht eerst niet zwanger worden maar moest geopereerd worden omdat hij 5,6cm groot is.vanaf 5cm moet hij eruit want er is kans dat mijn eierstok gaat draaien als hij groeit, door de zwaartekracht, en dat is een helse pijn..  dat zou dan "gewoon" via een laparoscopie gaan. Als ik zwanger ben en hij groeit dan, dan is het een gecompliceerde operatie waar miss ook eierstok weg moet en ik weeën kan krijgen en de gevolgen kan je raden..Maar... na veel overleg mocht ik toch zwanger worden en houden ze het nu goed in de gaten. Ze denkt niet dat hij groeit. Na de bevalling gaat hij er sowieso uit voordat hij miss toch kwaadaardig wordt. Zo...in een notendop. Haha. Nu heb ik er absoluut geen zorgen om, ik heb er vertrouwen in.  Trouwens, volgens mij ben ik hier als laatste uitgerekend als ik dit zo lees. Ik ben 3 dagen teruggezet en nu 5.6 weken. Hij is pas 4mm! Ik verander dus van 27 naar 30 augustus, maar donderdag heb ik weer een echo, dan nogmaals goed uitrekenen, dan miss de week erop weer omdat ik zo vroeg in de zw zit. Melissa, wat toevallig dat we weer op dezelfde dag een echo hebben. Hoelaat moet jij? Ik half 11. En ja, drukke bende maar dat vind ik niet hoor hihi. De oudste is 11 en de rustigste van de wereld en gaat naar het VO in augustus (spannend) en de jongste is net 6, lekker zelfstandig dus en kijken nu al uit naar flesjes geven en badderen :) ik vind mezelf ook nog jong, ben 33 en ben van mijn omgeving de jongste moeder, niet altijd van leeftijd maar wel van mijn kinderen. Ik was 21/22. Tussen de eerste 2 zit 5 jaar, bewust omdat ik weer opnieuw wilde genieten van een baby terwijl de oudste naar school ging, ik ben gewoon niet zo'n moeder die een peuter aan de hand heeft en een baby in de armen hihi. Dat vind ik juist te druk ? en nu weer zo'n heerlijk babytje! Vaak zeggen mensen, lekker snel achter elkaar dan ben he er snel weer vanaf, dan dacht ik altijd...vaag?? Ik vind het juist weer heerlijk! Kun je er tenminste van genieten ;) nu heb ik natuurlijk wel mijn leeftijd mee om er 5 jaar tussen te hebben he.Gelukkig, ik doe ook geen nipt, teveel verhalen gelezen van uitslagen waar je nog niks mee kan en je vooral veel stress opleveren. Ik vertrouw op de 20 weken echo, net zoals bij mijn andere kinderen. Fijn dat je kwaaltjes ook zo meevallen en mooie echo's! Houden zo :) 

Terug
Bovenaan