Ah Melissa, wat fijn!! En jemig hey, wat zenuwslopend was dat voor je! Mij kon je ook echt oprapen! Wel 5x naar de wc geweest voor nr2, werd duizelig, buikpijn. Gelukkig mocht ik meteen liggen. Snap hoe je je hebt gevoeld. Ananasss!! Dankjewel!! Ik vind het steeds zo'n verrassing als je reageert hihi. Fruityfriend! Hin, ja heel erg blij. Het is wel een dingetje geweest ja, mocht eerst niet zwanger worden maar moest geopereerd worden omdat hij 5,6cm groot is.vanaf 5cm moet hij eruit want er is kans dat mijn eierstok gaat draaien als hij groeit, door de zwaartekracht, en dat is een helse pijn.. dat zou dan "gewoon" via een laparoscopie gaan. Als ik zwanger ben en hij groeit dan, dan is het een gecompliceerde operatie waar miss ook eierstok weg moet en ik weeën kan krijgen en de gevolgen kan je raden..Maar... na veel overleg mocht ik toch zwanger worden en houden ze het nu goed in de gaten. Ze denkt niet dat hij groeit. Na de bevalling gaat hij er sowieso uit voordat hij miss toch kwaadaardig wordt. Zo...in een notendop. Haha. Nu heb ik er absoluut geen zorgen om, ik heb er vertrouwen in. Trouwens, volgens mij ben ik hier als laatste uitgerekend als ik dit zo lees. Ik ben 3 dagen teruggezet en nu 5.6 weken. Hij is pas 4mm! Ik verander dus van 27 naar 30 augustus, maar donderdag heb ik weer een echo, dan nogmaals goed uitrekenen, dan miss de week erop weer omdat ik zo vroeg in de zw zit. Melissa, wat toevallig dat we weer op dezelfde dag een echo hebben. Hoelaat moet jij? Ik half 11. En ja, drukke bende maar dat vind ik niet hoor hihi. De oudste is 11 en de rustigste van de wereld en gaat naar het VO in augustus (spannend) en de jongste is net 6, lekker zelfstandig dus en kijken nu al uit naar flesjes geven en badderen

ik vind mezelf ook nog jong, ben 33 en ben van mijn omgeving de jongste moeder, niet altijd van leeftijd maar wel van mijn kinderen. Ik was 21/22. Tussen de eerste 2 zit 5 jaar, bewust omdat ik weer opnieuw wilde genieten van een baby terwijl de oudste naar school ging, ik ben gewoon niet zo'n moeder die een peuter aan de hand heeft en een baby in de armen hihi. Dat vind ik juist te druk ? en nu weer zo'n heerlijk babytje! Vaak zeggen mensen, lekker snel achter elkaar dan ben he er snel weer vanaf, dan dacht ik altijd...vaag?? Ik vind het juist weer heerlijk! Kun je er tenminste van genieten

nu heb ik natuurlijk wel mijn leeftijd mee om er 5 jaar tussen te hebben he.Gelukkig, ik doe ook geen nipt, teveel verhalen gelezen van uitslagen waar je nog niks mee kan en je vooral veel stress opleveren. Ik vertrouw op de 20 weken echo, net zoals bij mijn andere kinderen. Fijn dat je kwaaltjes ook zo meevallen en mooie echo's! Houden zo