Uitgerekend augustus

Citrus ik ben 35. Ik had graag jong moeder willen zijn maar had niet de vriendjes waarmee ik dat wilde. Toen een hele tijd alleen geweest en nu 6.5 jaar samen met mijn vriend. Rustig aangedaan en nog eerst  2 versnelde opleidingen gedaan, huisje gekocht en verbouwd en toen konden we aan kindjes denken. Dat liet helaas ook ff op zich wachten en omdat ik de leeftijd niet mee heb ben ik wel blij dat er niet zoveel tijd tussen mijn dochter en de baby zit. Het liefst had ik het nog korter gewild maar omdat we veel mee hebben gemaakt wist ik heel lang niet of ik wel weer zwanger wilde zijn. Totdat ik in september 8 dagen over tijd was en met de gedachten speelde dat ik zwanger kon zijn. Toen was de teleurstelling toch groot dat het niet zo was. En na de keuze gemaakt te hebben na 2 maand al zwanger. Superverbaasd! Ik vind het mooi dat ze lekker met elkaar op kunnen groeien qua interesses enzo. Maar ik zie aan mijn broer daar zit 4 jaar tussen dat dat ook leuk is want ze beseffen het veel meer wat er gebeurd en zijn wat zelfstandiger.  Alles heeft ze + en zijn - denk ik. Ik ben al dankbaar dat het is gelukt ?

Melissa Ja zeker! Dat zeg ik er ook altijd bij, had ik nu ook moeten doen. Ieder zijn ding en het moet natuurlijk ook maar net zo kunnen natuurlijk. Daar heb je niet altijd iets over te zeggen. Fijn dat je nu juist wel zwanger bent! En Jep, zo heeft samen opgroeien ook weer leuke voordelen. Inderdaad, alles heeft zo zijn eigen voor en nadelen, de voordelen voor mij zijn voor een ander juist weer nadelen en andersom. X 

Gatverdarrie, gisterenavond voor het eerst overgegeven. Gisteren stuurde ik nog een bericht dat ik continu zo misselijk ben maar nog niet had overgegeven. Gisterenavond dus de eerste keer. Maar wat een opluchting toen het eruit was! Vannacht wel veel gespookt maar tot nu toe voel ik me vandaag heel goed. Ik heb nog geen echo gehad, dus het is dat ik door de test en de misselijkheid weet dat ik zwanger ben. Gisterenavond na het overgeven dacht ik: ja, nu weet ik het echt nog zekerder ?Nog 2 weekjes wachten, dan ben ik 10 weken en mag ik eindelijk kijken of alles goed gaat met onze mini!

Oh Nee! Dat is vies he, gelukkig was het ergens goed voor.  Ik zou dat ook zeggen ja! Haha, heel herkenbaar. Ik lig nu op de bank...Ik ben zo zo zo erg moe, gewoon echt een kutgevoel. Ik werk thuis dus normaal kan ik uurtje slapen zoals afgelopen dagen maar man is op onze zaak en de kinderen zijn thuis en ook nog een logeetje , moet even de boel in het gereel houden haha. Maar echt... kan niet stoppen met gapen.de oudste en zijn vriendinnetje zijn de buurt nu onveilig maken en ik lig nu op de bank met de jongste die aan het netflixen is haha. Hoop dat het even zo blijft ?. Ontaarde zwangere moeder...present! 

Hi dames,Iedereen met een goede echo: super gefeliciteerd! ?Ik zou eigenlijk volgende week mijn eerste echo hebben (8 jan), maar hield het niet meer vol. Ik ben ergens tussen 12 en 14 januari uitgerekend en nu ruim 8 weken zwanger van de eerste. Gisteren dus een pretecho laten maken (uitwendig) en zowel de baby als het kloppende hartje waren duidelijk te zien en werd op 8 weken en 2 dagen geschat. Zo mooi! ?❤ Ik ben verliefd! ?(En iets geruster)

Hi dames,Iedereen met een goede echo: super gefeliciteerd! ?Ik zou eigenlijk volgende week mijn eerste echo hebben (8 jan), maar hield het niet meer vol. Ik ben ergens tussen 12 en 14 januari uitgerekend en nu ruim 8 weken zwanger van de eerste. Gisteren dus een pretecho laten maken (uitwendig) en zowel de baby als het kloppende hartje waren duidelijk te zien en werd op 8 weken en 2 dagen geschat. Zo mooi! ?❤ Ik ben verliefd! ?(En iets geruster)

Hi dames,Iedereen met een goede echo: super gefeliciteerd! ?Ik zou eigenlijk volgende week mijn eerste echo hebben (8 jan), maar hield het niet meer vol. Ik ben ergens tussen 12 en 14 augustus uitgerekend en nu ruim 8 weken zwanger van de eerste. Gisteren dus een pretecho laten maken (uitwendig) en zowel de baby als het kloppende hartje waren duidelijk te zien en werd op 8 weken en 2 dagen geschat. Zo mooi! ?❤ Ik ben verliefd! ?(En iets geruster)Groetjes

Terug
Bovenaan