Uitgerekend augustus

Suus DG Gefeliciteerd, ik lees ook nog mee op november en december forum (wachten op NOD), en zag dat je vandaag ging testen. Wat fijn dat je positief hebt getest!! 
Ik heb zelf 28 oktober mijn menstruatie gehad, alleen mijn eisprong om dag 20. Weet jij op welke dag jij je eisprong hebt gehad? 

Mxxx Gefeliciteerd! Een goed teken dat je streepje steeds donkerder wordt! Wanneer had je je NOD? 

Hi ladies!
allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! 
Ook hier voor het eerst een positieve test vast mogen houden 1,5 week geleden. Hebben er hard voor moeten knokken, heb zelf geen groei van eitjes dus met hormooninjecties de cyclussen moeten na bootsen.
Ik mag 17 dec voor de eerste echo en ben volgens mij 3 aug uitgerekend.
voel me prima! Beetje moe, hongerrrrrrrr! en soms wat steekjes en misselijk. 
Lijkt me leuk jullie te volgen!
Nog meer meiden zo onzeker btw? Soms voel ik niet echt kwaaltjes en raak ik al weer in de stress.... herkenbaar?? 
Liefs! 

Dankjewel Mathilde! Ik zag dat jij ook een positieve test hebt gehad, gefeliciteerd!
Dat zou afgelopen donderdag zijn. Vanochtend een afspraak bij de verloskundige gemaakt: 21 december. 

Lilola Wat heftig en vervelend dat jullie er zo hard voor hebben moeten knokken, maar nu een kleintje op komst! Gefeliciteerd! 
Lijkt me voor jullie dan extra spannend. Kun je er wel een beetje van genieten? 
Qua kwaaltjes valt het bij mij mee. Wel wat misselijk, vooral als ik langere tijd niet heb gegeten (na het slapen bijv). Wel wat moe maar kan ook komen door mijn nachtdiensten die ik nu heb. Maar heel herkenbaar wat je zegt, onzeker worden bij weinig kwaaltjes ect. Ik vind het erg spannend en hoop dat het allemaal goed blijft gaan. Daar ben ik vooral mee bezig, maar krijg naarmate de dagen vorderen wel wat meer rust. Oa doordat mijn zwangerschapstest vandaag een knaltest was. We wachten af.. 

Mxxx 21 december, nog mooi voor de kerst! Wat spannend! Ik ga maandag even bellen, stiekem hoop ik dat het nog voor de kerstdagen kan, dan kan ik het mijn ouders ect. vertellen. Scheelt een hoop smoesjes qua biefstuk eten (waar ik gek op ben). Hoe voel jij je?  

Pff 6uur sochtens maar ook ik meld me hier.
Gisteren was mijn nod,, vanochtend test gedaan en positief!! Nog geen knal streep maar wel duidelijke 2de lijn.
En dat in de 2de ronde met een hele onregelmatige cyclus  
Was al een jaar gestopt met de pil maar we deden het veilig tot 2 maanden geleden. Eerste cyclus 43 dagen nu wss 37 (teunisbloemolie gebruikt). Daarvoor 35 dagen en een keer 3 maanden helemaal niet ongesteld. 
En nu een positieve test dus ik ben dan nu denk ik 4 weken en nog wat? Laatste cyclus 24 okt.  Uitgerekend ergens begin augustus? 

Lavendeltje jeeej, gefeliciteerd! Dan zul je nu ook niet meer in slaap komen denk ik haha, en dat op zondagochtend. 
Heb je ovulatietesten gebruikt of weet je wanneer je eisprong is geweest? Volgens mij kun je dan gericht uitrekenen hoever je bent. Ik heb namelijk mijn eisprong op dag 20 gehad, dus als ik uitga van mijn laatste menstruatie klopt het niet. 
Hoe voel je je? 

@mathilde Dankje wel dringt nog niet helemaal door maar lig indd al 1,5 uur wakker nu :). Ik heb inderdaad ovulatietesten gedaan op za 17 nov was die positief.
en balen dat wel het die dag niet gezellig konden hebben.
Dag erna wel maar dacht dat het dan miss wel telaat zou zijn blijkbaar niet!
Ik voel me eigenlijk prima al een paar dagen 'last' van kleine steekjes. Rommelige darmen en zat van de week goed verstopt  Maar linkte het allemaal niet aan een zwangerschap.
Sinds gisteren wat boeren en oprispingen. En mijn menstruatie bleef uit toen dacht ik hmm. Toch maar even testen. Denk dat ik straks maar even een clearblue haal met weken indicator voor morgenochtend. En dan m'n vriend verrassen. M'n brein maakt gelijk overuren ojee we zitten met kerst courmetten met fam uit eten ik ben gek op carpaccio ojee kan niet drinken dit gaat opvallen.. 

Lavendeltje Dan lopen we een heel eind gelijk! Mijn ovulatietest was de 16de positief :), ik heb sinds woensdag positief getest, ook 2de ronde! 
Fijn dat je je goed voelt! Haha, dat zijn dingen die ook meteen door mijn hoofd schoten. Lastige maand om niet te mogen vertellen dat je zwanger bent! Gelukkig zijn er meerdere goede excuses te verzinnen :) 
Geniet ervan! 

Terug
Bovenaan