Uitgerekend augustus

Hi dames,Iedereen met een goede echo: super gefeliciteerd! ?Ik zou eigenlijk volgende week mijn eerste echo hebben (8 jan), maar hield het niet meer vol. Ik ben ergens tussen 12 en 14 augustus uitgerekend en nu ruim 8 weken zwanger van de eerste. Gisteren dus een pretecho laten maken (uitwendig) en zowel de baby als het kloppende hartje waren duidelijk te zien en werd op 8 weken en 2 dagen geschat. Zo mooi! ?❤ Ik ben verliefd! ?(En iets geruster)Groetjes

Hi dames,Iedereen met een goede echo: super gefeliciteerd! ?Ik zou eigenlijk volgende week mijn eerste echo hebben (8 jan), maar hield het niet meer vol.  Ik ben ergens tussen 12 en 14 augustus uitgerekend en nu ruim 8 weken zwanger van de eerste. Gisteren dus een pretecho laten maken (uitwendig) en zowel de baby als het kloppende hartje waren duidelijk te zien en werd op 8 weken en 2 dagen geschat.  Zo mooi! ?❤ Ik ben verliefd! ?(En iets geruster) Groetjes

Gelukkig; gelukkig!!! Heerlijk een mooie echo.Melissa; tja, het leven kun je niet maken! Heerlijk toch dat jullie nu een kleintje krijgen!Citrus; fijn dat je je er niet druk over maakt. Je klinkt ook aardig relaxed in je berichtjes. ?Superjuffie; ieuw! Hoop  dat het bij 1 keer blijft voor je! ?Hier vandaag weer voor het eerst gewerkt sinds kerst en zo... ging prima, alleen wat moe. Nog 1 dagje en dan weer lekker weekend!

Hallo dames, Ik was even een paar dagen van de radar.. druk druk druk! Heb wel in de gaten gehouden hoe jullie echo's gingen hoor haha.. top allemaal! Ben heel benieuwd naar die van ons..14 januari, wij hebben natuurlijk al wel met 6.2 die van het hartje gehad. Vandaag de eerste dag weer gewerkt.. het opstaan viel me zwaar vandaag haha.. vanavond maar op tijd erin! Nog 2 dagen? Fijne avond!Liefs

Goedeavond dames, ook ik mag me aanmelden. Ik ben ook in verwachting van me 2e kindje. Als het goed is ben ik 21 aug dan uitgerekend.. me zoontje is nu anderhalf, dus dat is wel snel, maar altijd welkom. Het is wel een vaag verhaal, want ik zat aan de anticonceptie, maar ben er mee gestopt, omdat het iedere keer weer hetzelfde liedje is met anticonceptie. Ik zit er al een paar jaar aan, iedere keer weer een andere geprobeerd, maar elke keer heb ik last van nonstop bloedverlies.  En niet voor een maandje of 2, maar de langste periode dat ik er last van heb gehad duurde anderhalf jaar, en dat is mij te lang.  En nou heb ik het wel gehad.Hoe is het met jullie? Voelen jullie je al anders? 

Ha Melissa,Wat fijn dat je echo goed was!! Zenuwslopend is het he. Dat hartje is zo mooi om te zien. Ik heb de echo zoals je die op het scherm ziet op USB, iets van 6 minuten beeld. We kunnen de USB iedere keer meenemen en dan zetten ze elke echo erop! Super leuk om ff terug te kijken. 

Terug
Bovenaan