Uitgerekend augustus

Wat fijn al die echo's met een mooi kloppend hartje! Ik heb pas 15 januari de eerste echo, spannend.Ik moet zeggen dat de dagen echt zo traag voorbij gaan. Ik ben ook al twee weken beroerd, misselijk en veel spugen. Best lastig om het op het werk verborgen te houden zo. 

Wij krijgen inderdaad straks ook een USB waar alle echo's op gezet worden! Volgens mij wordt dat de nieuwe standaard?Alle dames met goede echo's: gefeliciteerd! Wat fijn om te horen dat het allemaal goed gaat. Wij moeten nog wachten tot 15 januari, dan zou ik 8+2 moeten zijn.Hier gaat het steeds slechter. Vannacht ben ik eruit geweest om boven de wc te hangen en vanmiddag heb ik mijn schoonmoeder moeten bellen om ons zoontje zijn lunch te geven, omdat ik spontaan begon over te geven toen ik met zijn eten bezig was. Wel heel fijn al die hulp hier! We zijn nu alleen wel aan het kijken of ik volgende week wel kan gaan werken. Ik ben vrijwel de hele dag misselijk, en kan bijna niks eten. Ik ben logopedist en zie soms wel 15 mensen op een dag met maar een half uurtje pauze op de hele dag. Dus dat is gegarandeerd niet vol te houden. Nu even aan het twijfelen wanneer ik het met mijn bazin ga bespreken. Of ik het zondag al ga doen, of dat ik maandag probeer te werken en dan aan het einde van de dag kijk of ik met haar een gesprek kan plannen. Lastig, maar er moet een plan van aanpak komen.Wel fijn om te horen dat de meeste van jullie nog gewoon oké zijn!

Jamie, hoe gaat het nu met je? Zal die misselijkheid miss toch een griepje geweest kunnen zijn? Omdat je je daarna een stuk beter voelt en nu niet meer misselijk? Ik hoop het in dit geval, zodat je nu niet meer zo beroerd voelt en over is. Ik zou niet weten hoe je je werk kunt opvangen nee, gesprek met je baas voor een plan de campagne lijkt mij een goed idee! Verder geen idee ook, ben samen met mijn an ondernemer dus als ik ziek ben, dan vangt hij mijn werkzaamheden op of ik doe ze op de bank. Heel erg veel sterkte!! Joena, hoe gaat het nu met jou? 

Hm. Vervelend ziek zijn!Ik heb sinds ik terug ben in nederland diaree...zucht het is nog niet heel erg want, las dat wanneer je niet meer plastje pas te weinig water hebt in je lijft. En dat is gelukkig bij mij niet het geval ik probeer nu wat meer beschuit te eten enzo.. hopen dat het snel over is.. Vanmiddag hebben wij het eerste gesprek met de vk ben erg benieuwd want het schijnt een gesprek van een uur en een kwartier te zijn. Haha.  Wel erg leuk allemaal ben zo in to baby dingen zit heletijd internet af te struinen hahhaha echt erg mja dat komt vast omdat het de eerste is ??

Hm. Vervelend ziek zijn!Ik heb sinds ik terug ben in nederland diaree...zucht het is nog niet heel erg want, las dat wanneer je niet meer plastje pas te weinig water hebt in je lijft. En dat is gelukkig bij mij niet het geval ik probeer nu wat meer beschuit te eten enzo.. hopen dat het snel over is.. Vanmiddag hebben wij het eerste gesprek met de vk ben erg benieuwd want het schijnt een gesprek van een uur en een kwartier te zijn. Haha.  Wel erg leuk allemaal ben zo in to baby dingen zit heletijd internet af te struinen hahhaha echt erg mja dat komt vast omdat het de eerste is ??

Nee, dit is echt geen griepje. Dit is precies hetzelfde als mijn eerste zwangerschap en echt wel hormoon gedreven. Enige fijne is dat ik nu minder hoef over te geven dan de vorige keer, dus ik val tot nu toe nog niet zo erg af. Ik zie er alleen echt niet uit, iedereen ziet aan me dat ik echt niet gezond ben nu. Heb vanochtend een collega aan de telefoon gehad en zij blijkt ook zwanger te zijn én heel misselijk met overgeven. Zij is ongeveer 4 weken verder dan ik, dus dat wordt nog interessant in de zomer haha. Tot nu toe kan zij het volhouden om te werken, maar zij heeft nog wel wat bij te zetten, om het even netjes te zeggen. Ik heb geen grammetje vet aan mn lijf, dus alle energie die ik heb gaat naar de baby en de dag doorkomen. Daar heeft zij minder moeite mee, geeft ze zelf aan. Morgen komt mijn bazin terug uit Afrika en kan ik haar bereiken. Ben benieuwd wat ze ervan zegt.

Oooh wat naar al dat misselijk zijn en spugen! Sterkte voor jullie!!Ik heb echt het klassieke 'augurken-craving'. Net m'n man een pot laten halen. ?Vandaag gewerkt en aan m'n collega verteld dat we een babietje krijgen. Zo'n lieve reactie, tranen en al. Wilden het eigenlijk niet vertellen nog, maar merk dat ik steeds meer moeite krijg met het 'geheimpje'. Oooh was het maar vast 15 januari...Las net (en weet dat ik dat niet moet doen...) dat, wanneer je 42+ bent, er 50% kans is dat het mis gaat... soms is het echt stom dat je tegenwoordig alles kan vinden op internet... ga me proberen te focussen op dat het gewoon goed gaat gaan! 

Terug
Bovenaan