Uitgerekend augustus

Ah ontzettend leuk eh al die blije mensen hihi. Wij zijn ook langzaam iedereeen vertellen. Morgen zou een vriendin komen uit assen maar door omstandigheden lukt het haar niet om te komen.. nu weet ik ff niet hoe ik het haarmoet vertellen omdat we elkaar zo weinig zien..  andere vriendin in groningen ik woon zelf in gelderland.. dacht nodig ik haar uit zondag op de verjaardagvan mn vader maar ze zit bij adree rieu? dus haar een spraakberichtje gedaan.. volgens mij heedt ze nog niet gelezen.. ben zo benieuwd naar haar reactie.  Hebben jullie ook goede vriendinnen verweg wonen? Hoe hebben jullie het verteld?

Wat een idee die usb sticks... ik ben onder de gynaecoloog en daar hebben ze dit niet.  Ik neem zelf volgende week wel een usb mee . Hopelijk willen ze dit voor ons doen ?Jomie ik zou als ik jou was eerst een keer de ziektewet in gaan. En weekje ziek is normaal toch, vooral met die griepepidemieën!  Daarna zie je wel weet verder en kun je altijd nog een gesprek aan gaan denk ik.  Als het voor jou ook nog niet goed voelt om het te vertellen! Hin niet druk om maken... er zijn 100.000 redenen waarom het mis kan gaan maar je bent al niet voor niks zo ver ? jij wordt gewoon gespaard...Agnesz ik heb ook een vriendin verder weg. Ik woon in Overijssel en zij in Ommen. Niet ff om de hoek om op de koffie te gaan!  Ik ga over 2 weken naar haar toe op kraamvisite ( hoe cliché haha). Vandaag mijn peetoom en peettante verteld van ons goede nieuws. Die muts had echt niks door...  ik had mijn dochter weer ons boodschapshirt aangetrokken.  En liet haar naar haar toe lopen en ze las zelfs de tekst op en het kwartje viel niet... hoe moeilijk kan het zijn ? hoera ik word grote zus!  Wij lachen en zegt mijn schoonzus... wat stond er nou op het shirt???  Toen herhaalde ze het en ze schrok ervan haha. Hoezo verbazing hihi niemand verwacht dit meer van ons blijkbaar. Nu zondag vertellen we het aan de oma van mijn vriend.  Oma is 97 ... ik hoop niet dat we haar een hartstilstand bezorgen!  Aangezien iedereen zo verbaasd is! Zin in om het te vertellen.  Volgende week eens met afspraken maken met mijn vriendinnen om het goede nieuws te vertellen,  zo ontzettend leuk ??

Haha ja te grappig als ze niks door hebben eh haha. Bij mijn schoonvader duurde het ook ff we moesten het gwn zeggen!Mijn vader viert zn verjaardag morgen die weet het nog niet. Hij woont in een verpleegtehuis vawege een hartstilstant en allemaal complicaties maar is dit weekend dus bij mijn moeder. Wij hebben voor hem een speen met een duidelijk kaartje zodaf hij het echt wel zal snappen en dan weet meteen de hele familie hht want mijn ooms en tantes neven en nichten zijn er ook! Wel spannendhoor! Ben zo benieuwd hoe ze gaan reageren Ik heb de eerste echo op 23jan staan zo spannend.. ik vraag me soms af ben ik wel echt zwanger lol.. omdat ik vooral alleeeen maar moe ben ennu weer redelijk kan eten... nog niet zoals voor heen maja.. toch wel beetje spannend als je nog niet gezien of gehoord hebt

Hahahaha Melissa, gewoon het lezen, maar niet doorhebben! Thanks voor je bemoediging, stelt me wel weer wat gerust.Mijn ouders vinden het spannend allemaal, ik ben 42 en heb een man met een handicap, oeioeioei hoe gaan we het allemaal regelen... m'n schoonmoeder schoot vol en verder hebben we het nog niet veel verteld.Ik heb ook vriendinnen verder weg, Agnesz, en woon ook in Gelderland! ? Toevallig zie ik woensdag eentje, die ga ik het gewoon vertellen. De anderen... kweenognie! De 23e een echo, duurt laaaaaaang! Hahaha. Wij dinsdag over een week (klinkt al als bijna). Zo benieuwd!Gisterochtend ineens een huilbui, vlak voor ik naar m'n werk moest... en waarom? M'n boobies, auauauau, maar voor de rest niet klagen! Slaap alleen heel licht en onrustig, da's wel irritant...Vanmiddag nieuwjaars-borrel van (een gedeelte van)  onze kerk bij ons in de tuin. Supergezellig. Maar wel lastig, omdat we nog niks vertellen, haha. Dus ik ga nu gauw wat opruimen en gezellig maken en zo.

Hallo allemaal,Ik ben nieuw op het forum en heb nog niet alles kunnen lezen, maar gefeliciteerd voor wie zwanger zijn! Ik meld me graag ook aan bij dit topic, ben inmiddels bijna 10 weken zwanger en ongeveer 3 aug. uitgerekend. Ik heb al twee goede echo's gehad, echt bijzonder maar blijkbaar doet de verloskundige hier in de buurt standaard een echo met 7/8 weken als je denkt dat je zwanger bent om te zien of er een hartje is. En bij de volgende afspraak weer een echo van de zaak. Ik vind het zo in het begin wel fijn, vind het maar hartstikke spannend (en leuk) allemaal! 18januari heb ik de termijnecho waarbij ze uitgebreider gaan kijken.Ik voelde me de afgelopen 4/5 weken echt ontzettend moe en energieloos. Het lijkt er op dat ik heel voorzichtig aan, de laatste twee dagen weer iets meer energie krijg. Merken jullie dat ook? 

Hoi hoi. Gebruiker welkom. Ik ben ook ontzettend moe! Alleen rond 2 a 3 uur val ik echt om! Constant gapen, achter elkaar. Als ik kan, ga ik dan een uurtje slapen maar dat gaat niet altijd natuurlijk. Wat ik nu heb, vannacht schok ik wakker van 1 felle steek. Echt pijnlijk en ook meteen weer weg. Maakt me best onzeker. Ik temp ook nog steeds....i know..... altijd 37.3 of 37.4 en 36.2. Dan word ik nog onzekerder. verder deze ochtend zo nu en dan wat kleine korte steekjes. Ik natuurlijk opzoeken, blijkt dat de piekvan steekjes op 6 weken zit, en dat ben ik nu. Groeiende baarmoeder, hij is al 2x opgerekt dus had zulke steken niet verwacht. Ik haat dit echt, mooie echo gehad en ineens slaat de onzekerheid toch weer toe, zo irritant, laat mij gewoon genieten...bah bah. Zo....even klagen. Donderdag weer een echo.X

Hoi Citrus. Ik zou me niet te veel druk maken om die steken, want rond de 6 weken is dat inderdaad normaal! Ik heb dat vorige week ook heel erg gehad. Ik snap dat je nu bij alles meteen iets denkt, maar ga er maar vanuit dat de meeste dingen gewoon binnen de categorie 'normaal' vallen ;)Melissa, ik ga vanmiddag toch mijn bazin vertellen. Bij mijn vorige zwangerschap moesten we het rond week 7 ook al vertellen, ik heb toen uiteindelijk niet gewerkt tot ik 18 weken was. Heb toen tot en met week 16 alleen maar overgegeven en daarna was het herstellen omdat mijn lijf zo'n klap gehad had. Mede hierdoor is toen uiteindelijk mijn contract niet verlengd bij mijn toenmalige werkgever (ik weet dat dit niet mag, maar ik kon het niet bewijzen want ik had geen audio-opname van het gesprek waarin het letterlijk gezegd werd), dus ik wil dat nu eigenlijk wel voorkomen. Nu heb ik een hele andere bazin, maar ik wil graag laten merken dat ik mee wil werken en niet zomaar zeg "ik kan niks meer". Ook omdat de kans bij mij bestaat dat dit iets langer doorgaat dan het eerste trimester. ;)Hin, wat heb ik respect voor jou! Volgens mij moet je echt een sterke vrouw zijn om je man zo goed te kunnen ondersteunen en daarnaast dan ook nog een eigen gezin te stichten. Wauw.

Terug
Bovenaan